Gå til innhold

Roskilde Festival 2009: Informasjon og Diskusjon


andreasg88

Anbefalte innlegg

Hmm bandønsker ja..

Jeg kommer uansett, men disse kunne vært kult:

RATM

Gentleman eller Jack Johnson eller annet smud

Av electro-ish: Daft Punk, Digitalism, Justice, SebastiAn etc

Lov å håpe på RHCP....

Kunne vært fett å høre Rise up av Yves Larock

Damian Marley

Ice cube

Lenny kravitz

Mad caddies

QOTSA

 

en eller to av disse hadde vært fin fint

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Når pleier bilettene til Roskilde å bli utsolgt?

 

Er nemlig vekkreist slutten av februar, hele mars og litt av april så lurer på om de blir utsolgt før da og om jeg trenger å prioritere å få tak i biletter når jeg er vekkreist..

 

Jeg digger Coldplay, men jeg har allerede billetter til dem i August i Bergen, så det er ikke akkurat så stort.

 

Tar jo evigheter før noe skjer med Hove/Roskilde/Quarten i år, Hove er den eneste som har fått på plass mer enn én artist/gruppe.

Lenke til kommentar

Vel, i fjor bestilte jeg billetter tidlig i mai. Jeg vil derimot ikke vente så lenge i år, da jeg tipper det har mye og si hvilket vær/artister som var der forrige år. Ser vi i 2007 var været drit, og mange droppet sikkert 08 da, i tro at været vill være drit da også. Når vi ser at været og festivalen var en hit alikevel, vil nok billettsalget stige.

 

Det som er viktig å huske derimot er at på denne tiden ifjor var flere band annonsert, og jeg tror veldig mange har ventet en god stund før de bestiller.

 

Ja, de er veldig treige i år. Hove har flere band, men ingen headlinere. Quart har Slash (lol?) og Roskilde har Coldplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...