Gå til innhold

Artikkel: Vi tar pulsen på Warpzone 21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hepp!

 

Det er mulig jeg misforstår, men mener dere virkelig at vi ikke skal skrive om Warpzone fordi det finnes andre som er større? :)

 

Vi fikk inn et tips angående Warpzone og likte tanken. Vi skal prøve å dekke mer av slikt fremover, men ting som allerede er avholdt er det dessverre umulig å dekke.

 

Dette er jo også noe som presseansvarlige hos de enkelte arrangementene kan ta tak i. Tips oss, så ser vi hva vi får til!

Lenke til kommentar

Hehe, jeg skrev heller ikke at noen skrev det, men jeg lurte på om noen _mente_ det.

 

Jeg er ikke med på at vi skryter opp LAN-et til å bli blant de beste, det har vi nemlig intet grunnlag for.

 

Tja kan jo nevne at polar party 17 var den 30sep til 4okt, jeg har ikke hørt om warpzone før men men.

 

Yepp, kommer rapport derfra, bare noen får sendt inn rapporten sin... :yes:

Lenke til kommentar
Hepp!

 

Det er mulig jeg misforstår, men mener dere virkelig at vi ikke skal skrive om Warpzone fordi det finnes andre som er større? :)

 

Vi fikk inn et tips angående Warpzone og likte tanken. Vi skal prøve å dekke mer av slikt fremover, men ting som allerede er avholdt er det dessverre umulig å dekke.

 

Dette er jo også noe som presseansvarlige hos de enkelte arrangementene kan ta tak i. Tips oss, så ser vi hva vi får til!

Flott! Gi de mindre LAN tilstelningene omtale.

 

De fortjener det akkurat som mindre idrettsklubber får omtale. Dette er viktig, profesjonelt og gjennomført arbeid utført av unge, frivillige ildsjeler.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Med det samme dere er i Rogaland, kunne dere jo tatt turen inn fjorden også hvor en gathering med ca 150 deltagere + tar sted. Selv om det kanskje ikke er like stort som WarpZone, så har vi flere deltagere i forhold til antall innbyggere :p Plassen Sauda har kun 5000 innbygere, mens stavanger og omegn har betraktelig mere.

 

Vi har åpne dører til Onsdag kl 12:00 så det er bare til å ta turen.

 

Denne posten er ikke ment som reklame på noe vis.

Lenke til kommentar

Løye å sittepå selve lanet og lese på hw om lanet du sitter på:p

 

Vil bare si at det var større og mer kjent før, f.eks i fjor var vi ca 450+- uinkludert crewet. Men kan ikke si at jeg er skuffet av lanet. Blir litt trist nå grunnet at det er siste natten får i år, det har vært en glede og være på lanet igjen og ser fram til wz 22!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det som gjør WarpZone spesielt er vel omfanget. Med et hundretgalls arrangementer bak seg er et det, så vidt meg er bekjent, kun KANDU som har lenger fartstid og større omfang enn WarpCrew i Norge.

 

Størrelsen på arrangementene har variert gjennom årene, og WarpZone 21 var under halvparten av de største. Dog er det mye som tyder på at kvaliteten og dermed interessen økte markant med dette arrangementet, slik at deltagertallet vil ta seg opp igjen til WarpZone 22 over sommeren.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...