Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Vi synes alltid at cafebesøk høres hyggelig ut.☕☕😋😋🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Nu skal jeg på butikken en tur, men jeg gidder ikke kjøpe noe til dere 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Å gidder du ikke det, vi har jo så lang handleliste til deg.
Sviskepott Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Hvis @N-4K0 kjøper noe til meg (som ikke har handleliste noe sted) så kan jeg gi det til C&C, helt anonymt. 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vi bekrefter at det kan du.🤣🤣 1
N-4K0 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Beklager så meget, da jeg ikke innehar den nødvendige teknologi for å sømløst kunne transportere varer fra punkt A til punkt B, er det umulig for meg å handle for Dem 😢 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Det var akkurat det vi tenkte.
N-4K0 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Det letter mitt sinn at Eders tanker sammenfaller med min forklaring på det problem jeg står ovenfor hva angår å handle for Dem, jeg takker for Deres forståelse 🤗 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vi liker sånn poetiskprat.
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er også veldig glad i sånn potetisk prat, spesielt rundt middagstider. ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sviskepott skrev (14 minutter siden): Jeg er også veldig glad i sånn potetisk prat, spesielt rundt middagstider. ❤️ Ja der er vi helt 100% enige med deg.♥️♥️ 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg savner og se Mr Speed aktiv nå her inne. 🥺🥺
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det gjør jeg også. Min søte, snille venn Mr Speed. Sukk og akk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå