Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi synes alltid at cafebesøk høres hyggelig ut.☕☕😋😋🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Nu skal jeg på butikken en tur, men jeg gidder ikke kjøpe noe til dere 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Å gidder du ikke det, vi har jo så lang handleliste til deg.
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hvis @N-4K0 kjøper noe til meg (som ikke har handleliste noe sted) så kan jeg gi det til C&C, helt anonymt. 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi bekrefter at det kan du.🤣🤣
N-4K0 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Beklager så meget, da jeg ikke innehar den nødvendige teknologi for å sømløst kunne transportere varer fra punkt A til punkt B, er det umulig for meg å handle for Dem 😢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det var akkurat det vi tenkte.
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det letter mitt sinn at Eders tanker sammenfaller med min forklaring på det problem jeg står ovenfor hva angår å handle for Dem, jeg takker for Deres forståelse 🤗 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Vi liker sånn poetiskprat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå