TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 16:54 Skrevet torsdag kl 16:54 Mobilnettet er tregt i dag, uansett hva jeg går inn på loader det tregt. 😳🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:39 Skrevet torsdag kl 17:39 Vi tenker, at det må være utrolig irriterende og frustrerende.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 21:47 Skrevet torsdag kl 21:47 Jeg har hatt litt krøll med Google Chrome i dag, men også tidligere, usikker på om det er Chrome eller et spill som er årsaken. I tillegg kræsjet Firefox. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:35 Skrevet torsdag kl 23:35 Vi tenker at det må har vært skikkelige kjipe greier.
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Irriterende, men jeg vil ikke kalle det kjipt, det fins verre ting å slite med 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi er enige, men vi synes at sånne ting er skikkelig kjipe. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Mr-$ er her i det fjerne sammen med oss. 🤨🤗 Ikke sant 7***2? 🤔🤔 Endret 9 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ja det tror vi også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå