SprengeMobil Skrevet 17. november Skrevet 17. november Chappell Roan ble nevnt i Bannetråden v3 for første gang for to sider siden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. november Skrevet 18. november Vi har spist frokost nå.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. november Skrevet 18. november Vi brygger kaffe og leverer den på døren til N-4K0. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. november Skrevet 18. november Det var akkurat det vi trodde. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Skrevet 19. november Vi digger den sangen, og vi digger Billie Eilish. 1
SprengeMobil Skrevet 19. november Skrevet 19. november (endret) Det gjør jeg også! Endret 19. november av SprengeMobil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Skrevet 19. november Vi digger masse forskjellig musikk. 1
SprengeMobil Skrevet 19. november Skrevet 19. november Jeg fikk nesten lyst til å repetere det jeg sa istad. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Skrevet 19. november Vi har spist frokost nå.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Skrevet 19. november Nope, ikke i dag. Men det blir egg & bacon frokost på oss på lørdag og søndag. 1
75192 Skrevet 19. november Skrevet 19. november Vært inn på kommplet ja så prisen før nå dyrere da en nå Meta Quest Link-kabel 5m hvorfor skal bruke den en til til ladding 2 lykter se neste link HTC VIVE Wired Streaming Kit Alt du er den strøm adapteren sett etter da @TheDarkSycamore - SCM 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november Skrevet 19. november MR SPEED skrev (3 timer siden): Vært inn på kommplet ja så prisen før nå dyrere da en nå Meta Quest Link-kabel 5m hvorfor skal bruke den en til til ladding 2 lykter se neste link HTC VIVE Wired Streaming Kit Alt du er den strøm adapteren sett etter da @TheDarkSycamore - SCM HERREGUD, nesten 1000kr for en f***ings 5 meters lang kabel-ledning. Og nesten 2 og halv tusen kr for et sett med kabler. 😲😲😲 Jeg er måløs og sjokkert på samme tid. 😶😳 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Skrevet 19. november Vi sier: De Penga De Penga, er til bekymring for fattig og for rik. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november Skrevet 19. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Vi sier: De Penga De Penga, er til bekymring for fattig og for rik. Enig, fattigdomen vil øke drastisk hvis de som styrer landet våres ikke gjør noe med det. De rike blir rikere og de fattige blir fattigere, det er en trist utvikling. 😒😔 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå