MR SPEED Skrevet torsdag kl 23:47 Skrevet torsdag kl 23:47 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Jah, jeg mener jeg så det på Tv2's værmeldingen. Værgudene trenger virkelig og pisse snart, syns nå jeg. 😑☔☔ Nå er det trope natt ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 23:55 Skrevet torsdag kl 23:55 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi er helt enige, vi har hatt 30 varmegrader her i Bergen i dag. Vi trodde vi skulle bli to kokte hummere.🦞🦞🥵🥵 Namn ble sulten nå 🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:11 Skrevet i går, 02:11 MR SPEED skrev (2 timer siden): Namn ble sulten nå 🥰🥰 Ja vi tenker at du får finne frem majonesen.😉😉
N-4K0 Skrevet i går, 04:08 Skrevet i går, 04:08 Reker er godt å ha majones på, fint brød med smør, reker og majones 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 09:48 Skrevet i går, 09:48 MR SPEED skrev (5 timer siden): BOOGIE WOOGIE UEAH 😍😍❤️❤️😊😊👍👍😎😎 ♥️♥️ N-4K0 skrev (5 timer siden): Reker er godt å ha majones på, fint brød med smør, reker og majones 😋 Vi sier nam nam.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Er @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) nysgjerrig på hva det hjemmelaget Magi The Gathering kortene jeg har leget ser ut? 🙃🤔🙂 Endret 20 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Er @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) nysgjerrig på hva det hjemmelaget Magi The Gathering kortene jeg har leget ser ut? 🙃🤔🙂 Helt Korrekt. Vi er Nysgjerrigper og Nysgjerrigperine. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Helt Korrekt. Vi er Nysgjerrigper og Nysgjerrigperine. Der har jeg sendt en PM der dere to og @MR SPEED hvis han også er nysgjerrig. 🙃🙂 Endret 15 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Der har jeg sendt en PM der dere to og @MR SPEED hvis han også er nysgjerrig. 🙃🙂 Tusen Takk, vi har svart deg på PM. 1
MR SPEED Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (17 minutter siden): Der har jeg sendt en PM der dere to og @MR SPEED hvis han også er nysgjerrig. 🙃🙂 Dritt over nysgjerrig ❤️❤️😍😍🥰🥰😊😊👍👍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi slapper av nå.
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det var så mye tåke i kveld at jeg knapt så et par hundre meter. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi hadde tåke her i Bergen i går morges.🌫️🌫️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi skal straks logge av nå.
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Cia, oh Cia, what fore haveth thy unlogged from this place of digitalness?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå