Gå til innhold

Sniktitt: Nokia 5800 Xpressmusic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne fikk jeg også lyst på ja, men trekker litt ned speksa på kameraet.. Men om tlf-en er mulig iphone killer, så er det nok mulighet for at dette blir min neste tlf.. Kunne ihvertfall ikke falle meg inn å bytte til n96... Setter lista høyere enn plast..

 

men 3000kr? hmm om den blir så billig så.. tviler sterkt

Endret av Neo6630
Lenke til kommentar

Herlig. Er vel ikke altforlenge til man ser den i lommen min, med mindre det kommer noe bedre.

 

 

 

Rart at Nokia fanboysa plutselig er hypp på dette nå. haha. Men det er jo ikke noe rart i... Hvis det er andre produsenter som "finner opp" noe så kommer nokia fansen og sier mass vissvass, men så fort nokia kommer med det samme, så "WOOOW"

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Herlig. Er vel ikke altforlenge til man ser den i lommen min, med mindre det kommer noe bedre.

 

 

 

Rart at Nokia fanboysa plutselig er hypp på dette nå. haha. Men det er jo ikke noe rart i... Hvis det er andre produsenter som "finner opp" noe så kommer nokia fansen og sier mass vissvass, men så fort nokia kommer med det samme, så "WOOOW"

 

Hvem er nokia fanboysa?

 

EDIT: haha, zimmn tydeligvis ja=)

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Rart at Nokia fanboysa plutselig er hypp på dette nå. haha. Men det er jo ikke noe rart i... Hvis det er andre produsenter som "finner opp" noe så kommer nokia fansen og sier mass vissvass, men så fort nokia kommer med det samme, så "WOOOW"

 

Haha du har så rett her :p

vil klasifere meg selv som en Nokia fanboy, men de har skuffet veldig i det siste. Men endelig følger de trenden. men tror nok ikke at dette blir telefonen med mindre den kommer før omnia.

Lenke til kommentar
Herlig. Er vel ikke altforlenge til man ser den i lommen min, med mindre det kommer noe bedre.

 

 

 

Rart at Nokia fanboysa plutselig er hypp på dette nå. haha. Men det er jo ikke noe rart i... Hvis det er andre produsenter som "finner opp" noe så kommer nokia fansen og sier mass vissvass, men så fort nokia kommer med det samme, så "WOOOW"

Har aldri hatt en nokia telefon, men hvis den gir greie testresultater, og prisen ikke bikker mye over 3 store her i Norge, så er jeg solgt.

Mitt spørsmål blir nå: Hvordan skal konkurentere svare på dette? Ingen har noe liknendes med touchskjerm (som begynner å bli en mote), med samme specs og pris..

Lenke til kommentar
Spanderer en øl på den som kommer med riktig og velfundert svar til følgende spørsmål:

LG KC910 eller Samsung Omnia eller Nokia 5800?

LG KC910 p.g.a. bra pris, ekte blits og bra kamera, wifi, gps, bra design og dolby-mobile lyd. Eneste minus er at den ikke er en smart-telefon også har den sannsynligvis ikke 3,5 mm minijack innebygget, men det følger forhåpentligvis med en adapter i esken. :)

Endret av The Fox
Lenke til kommentar
Spanderer en øl på den som kommer med riktig og velfundert svar til følgende spørsmål:

LG KC910 eller Samsung Omnia eller Nokia 5800?

 

 

Ikke direkte samenlignbare hverken på pris eller funksjoner.

 

 

Hvis du er ute etter en ren underholdnings mobil er nok både Nokia 5800 og KC910 gode alternativer og du kan antagelig like godt bare velge den du liker utsende best på :-)

 

 

Skal du også bruke mobilen i mere professionel/jobb messig samenheng så er Omnia et klart valg.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...