Gå til innhold

import lisens? need some help


sigurdrb

Anbefalte innlegg

Heisann

 

For en uke siden bestilte jeg noen klær fra et utenlandsk firma, og alt så ut til å gå bra. Men så fikk jeg i dag en e-mail fra firmaet jeg kjøpte klærne fra der det stod:

 

"I phoned fedex today and they told me that YOU need an Import License, can you check this? They said that without this you won't receive your products...

 

I hope that there is no problem for you."

 

Har dere noe peil på hva de mener, og evt. hvordan jeg får fikset dette?

Endret av sigurdrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, lukter bullshit. Er bestilt fra Brazil også, hørt det er litt mye tull der.. Bestilte heldigvis via PayPal så er sikret sett fra den økonomiske siden.

Men uansett, sucks om de prøver å scamme meg.

 

Ringer uansett inn til tollvesenet og FedEx i morgen for å sjekke ut

Lenke til kommentar

Jeg ringte FedEx tidligere i dag og de sa at jeg ikke trengte import lisens for klærne jeg har kjøpt. Så derfor sendte jeg firmaet denne beskjeden:

 

"I talked to FedEx today, and they said that they where shure I didnt need any form of import license. "

 

Og fikk til svar:

 

"Ok, I just need this certificate here. It's a Certificate of Origin, it takes some days to get ready.

So, please accept my appologies but understand that I just have to wait for them. "

 

Vet ikke om det bare er de som klurer, eller om de bare fuckermed meg. Netthandelen gikk uansett gjennom PayPal, så skjønner ikke hvorfor de gidder.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
sjekket det ut nettopp.. Har 45 dager på meg siden bestillingen til å sende inn klage, og få refundert pengene mine.

Hei sigurdrb!

 

Det høres ut som du er i ferd med å bli svindlet... Har du nettsiden til dette firmaet? Jeg er fra Brasil og kan sjekke ut firmaet for deg. Jeg skal åpne klesbutikk med brasilianske klær i Norge og ser nå etter en seriøs leverandør.

Din leverandør høres ut som en som stadig lager nye unnskyldninger for ikke å sende klærne.

Vi snakkes! Hyggelig hilsen MarinaNorway :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...