Gå til innhold

Dokumentar om World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Er det seriøst kun Kuldesjokk som i det hele tatt er interessert i å få vite mer?

 

Så mye tid som de fleste WoW spillere bruker på spillet (jeg er selv eksgamer av dette) skulle man jo tro at dere må ha mange gode argumenter som kan forsvare prioriteringen av den begrensede tilgjengelige tid dere har. Komman folkens, dette blir spennende å være med på =)

Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg gjerne stilt opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så mye tid som de fleste WoW spillere bruker på spillet (jeg er selv eksgamer av dette) skulle man jo tro at dere må ha mange gode argumenter som kan forsvare prioriteringen av den begrensede tilgjengelige tid dere har.

 

Det var underholdende å spille det?

 

Noen flere argumenter trenger man vel strengt talt ikke, hvis man synes noe er underholdende å holder man på med det til man blir lei.

 

Nei dere får spørre om litt penger for å fly folk tur-retur slik at dere kan intervjue dem :wee:.

Lenke til kommentar
har ikke fått PM enda da ;)

 

Intervjuet med Kuldesjokk ble særdeles vellykket i dag og så fort vi har fått klippet det til og fått det godkjent av professoren vi intervjuet vil vi laste prosjektet opp på youtube slik at alle får se en annerledes WoW documentary =)

 

/Martin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...