Gå til innhold

Nedtelling hos Bungie (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker Bungie når det gjelder å bygge forventning. De klarer altid å skape sinnsykt mye spekulasjon. Personlig så trodde jeg det hadde noe med Halo Wars å gjøre i begynnelsen av traileren, men så kom jo Halo3 opp på slutten.

 

Nå er det bare å vente på strømmen av ideer som kommer etter at folk begynner å analysere traileren bilde for bilde. Den eneste konklusjonen jeg klarer å trekke er at vi så på overvåkningskameraer. Kanskje de inntroduserer en ny rase? Drop podsene så hverken ut som USMC eller Covenant sine. Jeg for min del har ikke noe imot mer Halo :)

Lenke til kommentar

Skal se om jeg får med meg noen av beskjedene i rødt:

 

>>Por favor, mantenham-se calmos<<

>>(samme greiene på russisk)<<

>>(samme greiene på japansk)<<

>>Please remain calm<<

>>Expect Delays<<

>>Road Closed<<

>>Yellow means yield<<

>>Obey posted limits<<

>>Pardon our dust<<

>>Maddie, where are you?<<

>>Proceed with caution<<

>>Danger: Flood zone<<

>>Final Notice:Bill past due<<

>>Keep it clean<<

 

Tolk det til døde den som vil. "Maddie, where are you?" vil jeg nok tro er en henvisning til forsvinningssakent til Madeleine. Ellers ser de første ut som advarsler som en konsekvens av det som slo ned i byen.

 

Nytt prosjekt kanskje, siden de skriver "Halo 3, Prepare to Drop", som i en betydning også kan bety at Halo 3 må forbrede seg til å falle fra tronen som det største de har laget...?

Men selvfølgelig, det kan også bety en parallel historie til Halo 3 eller en prequel.

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det er en ny campaign-del: bilde.

Men hva den handler om er uvisst.

 

"High action and deep mystery await players in this new Halo 3 campaign experience".

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Kommer muligens sammen med map packen da eller? slår sammen to downloads i en så vi slipper å laste ned noe ekstra stor download seinere :p

 

Men som Psycroptic observerte så er det city of new mombasa, og i begynnelsen av teaseren så er jo byen helt strøken, men så etter alle drop podsa kommer så er den rasert. Jeg, som helt sikkert mange andre, gjetter en prequel.

Som Star Wars så må alt ha en start ;)

Endret av Andum
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...