Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars: The Force Unleashed (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med espset. Synes det er mye mer underholdende i Wii-utgaven. Vil forøvrig påpeke at flerspillerdelen er underholdende som bare fy. Har sittet hele kvelder sammen med vennegjengen og spillt. En annen ting er at det faktisk er forskjell i hvor gode de forskjellige karakterene er med f.eks force push, lasersverd osv, men med tanke på at kreftene er hentet fra hoveddelen av spillet får alle de forskjelige karakterene samme angrepene.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt spillene selv bortsett fra demoen til 360, men synes egentlig at wii versjonen appellerer mer. Så lenge at JEG liker kontrollsystemet selvfølgelig.

 

BTW jeg sier ikke at gamer sin anmeldelse er feil på noen måte, men ign.com synes at wii versjonen er bedre, så hvis noen er usikre på hvilken versjon burde dere ta en titt der og.

Lenke til kommentar

Har spilt litt over 5 timer av TFU Wii, og ekke heelt enig med anmelder her.

Sure, blir en del veiving av lightsabre'en, men har gått mer ut over muskler jeg ikke visst jeg hadde, enn håndleddet :p

Nunchuk'en bruker jeg nesten mer, da jeg ikke trenger å være i nærkamp for å bruke force powers. Lightning, force push, repulse og choke er genialt.

Historien so far er spennende, har liksom aldri lyst å slutte å spille :p

Minus må være at Secret Apprentice holder saber'en "feil vei" (ift Xbox og PS3), og at grafikken ikke er like super. Hadde utviklerne lagd en helt egen Wii versjon, og ikke en PS2/PSP/Wii versjon, hadde det nok vært bedre. Men kan ikke få alt man vil ^^

 

Har du Xbox360 eller PS3, ville jeg testa demoen først. Har du bare Wii, gogo om du liker Star Wars :D Har du alle tre...hmm.. jeg hadde kjøpt Wii og en av de andre :p

Lenke til kommentar

Eneste jeg er enig med anmelder er at spillet er for kort. Rimelig god kontroll av lightsabre'en synes jeg også jeg hadde ... Hvis jeg er så 'blasfemisk' og sammenligner sverd-kontrollen mot den i Zelda, så synes jeg den er bedre i dette spillet.

 

Men men ... hadde alle hatt like meninger ville vel verden vært et kjedelig sted :p Haha

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...