Gå til innhold

Kommer 360 til å være på markedet mye lengre?


Tatermann

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal kjøpe meg 360 men er usikker siden den er så billig. Er den kanskje på vei ut allerede?

 

Virker som PS3 har mye bedre spill også med Uncharted bl.a så jeg er usikker på hvor lurt det er å kjøpe 360 nå?

 

Alle kjøper jo PS3 i disse dager og grafikken er jo tydeligvis mye bedre der men er det verdt forskjellen i pris? Ikke det at 4000kr for PS3 er mye penger men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se hvor mange exclusives xbox har..også ser du på ps3 exactly..Anyway poenget er at begge to holder seg bra på markeded ps3 er helvetes dyr pågrunn av blue ray..men jeg liker begge(xbox 360 og ps3) men jeg er mest glad i xboxen ^^ masse exclusives bra multiplayer (live) og seff digg kontroller men hey det er bare smak og behag egentlig ;)

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal kjøpe meg 360 men er usikker siden den er så billig. Er den kanskje på vei ut allerede?

 

Virker som PS3 har mye bedre spill også med Uncharted bl.a så jeg er usikker på hvor lurt det er å kjøpe 360 nå?

 

Alle kjøper jo PS3 i disse dager og grafikken er jo tydeligvis mye bedre der men er det verdt forskjellen i pris? Ikke det at 4000kr for PS3 er mye penger men.

 

har begge konsoller og har ennå ikke sett noen spill som imponerer mere på ps3 kontra xbox 360.

Selv bruker jeg mest ps3 til blu-ray avspilling og 360 til spill.

Har vel ca 8-10 spill til 360 og 5-6 til ps3+15-20 blu-ray filmer

Tror ps3 har noe lengre levetid enn 360 men det er ikke pga spilla men blu-ray film avspilling

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

PS3 er jo mye kraftigere da. Er en grunn til at den koster så mye mer.

 

Går for PS3 jeg, den selger jo mye bedre også. Tviler på at 360 har så mye igjen. Salget økte bare med 30% i england etter prisdroppet.

 

Det betyr at PS3 fortsatt selger mye bedre i Europa enda den koster nesten 3 ganger mer. Tydelig at folk vil ha Playstation.

Lenke til kommentar
PS3 er jo mye kraftigere da. Er en grunn til at den koster så mye mer.

 

Er den nå virkelig det?

 

Trådstarter: Det at konsollen er billig betyr ikke at den er på vei ut av markedet. Det betyr vel heller at MS har fått senket utgiftene i produksjonen slik at de kan senke utsalgsprisen på konsollen. Samt at de selvsagt gjør det for å få overtak i kampen mot PS3 og Wii. Personlig kan jeg ikke si meg enig i at PS3 har mye bedre spill. Jeg har begge konsollene og synes det ser ganske likt ut i eksklusive titler. PS3 har virkelig ikke mye bedre grafikk. Synes det er ganske likt. Det er jo dessuten en gjenganger at spill som kommer både på PS3 og 360 har bedre grafikk/flyt på 360.

 

Både PS3 og 360 er gode konsoller. De har begge gode spill tilgjengelige og gode spill i vente. Velg den konsollen som har de spillene du helst vil ha. Hvis du vil spille online med venner er selvsagt hvilken konsoll de har også noe du må ta med i vurderingen.

Lenke til kommentar

Det er nok flere grunner til at PS3 er dyrere.

 

Blu-ray

Innebygget trådløst nett

Innebygget strømforyning(altså ikke den enorme klumpen til 360)

Antageligvis en litt bedre kjøleløsning :p

Muligens litt mer solide byggematerialer.

 

At den er "kraftigere" hjelper fint lite, så lenge de ikke klarer å vise dette gjennom grafikk i spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...