Gå til innhold

kjøp av lavbudsjetts multimediapc


Anbefalte innlegg

heisann. jeg har for tiden pc som begynner å dra på årene. den er vel omtrent tre år gammel, men har fortsatt noen brukbare deler. jeg har et fin-fint lian-li kabinett, og en helt ok hiper psu. men alt annet er jeg interessert i å kjøpe nytt. jeg trenger litt hjelp til dette.

 

for det første har jeg som student mange utgifter, og kan ikke bruke så altfor mye penger. tre-fire tusen passer helt perfekt. jeg har selv satt sammen et lite oppsett (link til oppsett)., og lurer på hva dere tenker om det.

 

tusen takk for all hjelp. :)

Endret av xD^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan med tiden vurdere om du skal ha en ny kjøler til skjermkortet, iallefall med oppgaver som belaster skjermkortet. De små viftene der har stort sett alltid RPM på lik linje med en liten jetmotor..

 

Om du synes PCen har litt viftestøy, er det jo ikke værre enn at du stopper viften på CPU / GPU, og hører hvilken som bråker mest..

Lenke til kommentar
Men ellers er 580 Wattern til Hiper en lumsk herre.
hva mener du med det?

 

Det er et kjent faktum, dokumentert i blant annet en lang tråd i dette forum, at Hiper på noen av sine modeller har brukt kondensatorer av middels kvalitet. Og derfor har hatt en tendens til å ta fyr, slutte å virke etc. Spesielt har 580 Watt R-serien (den med løse kabler) vært litt plaget.

 

Nå har jeg to stk andre Hiper PSU-er som begge fungerer greitt, så det gjelder ikke alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...