Mikkel™ Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Halla! Leter etter en aktiv raiding og delvis sosial horde guild. Er ltit lei av Helflire nå og vil utforske nye steder med Roguen min Kunne vært kjekt om den evt. realmen hadde en bra battlegroup og kjappe queues på BG. Takker for svar ~Mikkel
Mikkel™ Skrevet 17. september 2008 Forfatter Skrevet 17. september 2008 Driver dere med Koseraid i kara og sånt i helgene eller :3 ?
Leoron Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Ja. Kara blir kjørt så og si hver uke. Som regel i helgene. Det er for det meste alt's som tar kara nå. Selv har jeg sluttet. Etter tre karakterer til exalted og mer enn nok badges ser jeg meg fornøyd. Vi kjører også en clear av Zul'Aman på søndag og torsdag kl 1900. Der er jeg med hver gang. Spiller resto shaman. Vi er pr i dag snart 30 norske. Ca halvparten spiller mer en casual, resten er vel mer casual. Vi er også et par jenter som holder ro i rekkene om vi skulle ta helt av . Regner med at aktiviteten vil øke etter wotlk kommer ut. Planen til flere er å levle i instancer opp til 80, for så å ta quests ol. etter det. Gjør dette siden flere av oss sitter med dårlige minner fra tbc release da 2000 spillere står og venter på den samme mobben som deg. I tilegg skal vel de fleste levle opp en death knight ved siden også. Må jo prøves. Når vi dinger 80 skal vi satse mer på 10mans dungeons enn 25 mans. Med mindre vi blir såpass mange at 25mans kan kjøres fast. Du er hjertelig velkommen til å signe deg opp på forumet vårt og spørre om mer hvis du finner det interesant. Fyr løs med spørsmål om det du lurer på. Dette gjelder selfølgelig andre intereserte også. Backbone forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå