Gå til innhold

Wotlk Collectors Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det synes jeg egentlig er veldig rart, jeg er SIKKER på at det er mange mange hundre som har bestilt CE hos platekompaniet, får de altså inn så mange CE?

 

 

Sendet dem en mail om dette her for noen dager siden. fikk til svar at dem har til salgs/forhondsbestilling så lenge dem hadde. altså at siden man fortsatt kan kjøpe har dem fortsatt på lager. vill tro dem får inn ganske mangen.

Lenke til kommentar
Ser ut til at platekompaniet har fjernet CE fra nettbutikken nå, regner med det er fordi de er utsolgt? glad jeg fikk bestilt ihvertfall :new_woot:

 

Edit: hmm, den ligger fortsatt gjemt på sidene deres, men kommer ikke opp når jeg søker på den :hmm:

 

Ingen butikker som har fått faktiske tall på CE-boksen enda. De aller fleste har fått tall på vanlig utgave. Man har et ca antall, men blir mye gjetting :)

Lenke til kommentar
det synes jeg egentlig er veldig rart, jeg er SIKKER på at det er mange mange hundre som har bestilt CE hos platekompaniet, får de altså inn så mange CE?

 

 

Sendet dem en mail om dette her for noen dager siden. fikk til svar at dem har til salgs/forhondsbestilling så lenge dem hadde. altså at siden man fortsatt kan kjøpe har dem fortsatt på lager. vill tro dem får inn ganske mangen.

 

Jeg kjøpte TBC CE hos platekompaniet, var akkurat samme opplegget da. De hadde produktet tilgjengelig inntil antall bestillinger nådde det antallet CE de var lovet, etterpå fjernet de det fra nettsiden. Jeg var litt skeptisk den gang siden CE lå ute så lenge (mye lenger enn WotLK CE), men jeg fikk nå ihvertfall min CE derfra (tror faktisk det var en dag før release også hvis jeg ikke husker helt feil).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det litt sent å tenke på å forhåndsbestille en CE nå?

Helst en internettside, alternativt kan jeg hente i Oslo, men ville foretrukket å gjøre det over internett og få den i posten :) .

 

Om dere vil ha grunn?

-Pet.

 

Følger det med en gratis måned eller noe med CE?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Er det litt sent å tenke på å forhåndsbestille en CE nå?

Helst en internettside, alternativt kan jeg hente i Oslo, men ville foretrukket å gjøre det over internett og få den i posten :) .

 

Om dere vil ha grunn?

-Pet.

 

Følger det med en gratis måned eller noe med CE?

Du kan fortsatt forhåndsbestille CE på elkjop.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...