Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars: The Force Unleashed (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært bra artikkel Daniel! Jeg er så å si 100% enig i det meste!

 

Jeg har ikke kommet langt i spillet, men jeg føler at friheten manger og at brettene korte. Når jeg endelig koser meg i et miljø, er den over....

 

Dette er Star Wars spillet alle har ventet på, og den skuffer ikke når det gjelder opplevelse og stemning. Selvom kontrollen er litt vrient til tider, og kameraet må konstant stryes manuelt dersom du vil se noe.

 

Hadde de tatt dette spillet og laget satt den i et åpen spill noe ala Oblivion eller Gothic3, hadde dette vært en mulig 9er eller 10er....men som du sier er den en 8er, og jeg er enig.

 

Den er et arcade morro "kill everything" spill, og det er herligt.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Jeg har ikke kommet langt i spillet, men jeg føler at friheten manger og at brettene korte. Når jeg endelig koser meg i et miljø, er den over....

 

Korte brett??? Jeg må si meg helt uenig, syns brettene til nå har vert veldig lange og meget varierte. Dette spillet anbefales til alle, jeg er meget fornøyd så langt!

Lenke til kommentar
Hater det triste faktumet at vi ikke får se dette på pc..

 

Hadde aldri funka, spillet er laget med tanke på konsoll hvis man ser på de repetive angrepene. På PC har man jo Jedi Knight spillene hvor man virkelig kan beherske kampteknikkene. Så skjønner hvorfor dem skippa PC og ga blaffen i multiplayer i det spillet her.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke kommet langt i spillet, men jeg føler at friheten manger og at brettene korte. Når jeg endelig koser meg i et miljø, er den over....

 

Korte brett??? Jeg må si meg helt uenig, syns brettene til nå har vert veldig lange og meget varierte. Dette spillet anbefales til alle, jeg er meget fornøyd så langt!

 

Korte "zoner" da. Er det bedre? Er ikke lang tid mellom du må loade til neste del/zone/brett. Designet på brettet varer sikket lenge i dine øyner (men nå har ikke jeg kommet langt, så mulig dette blir bedre jo lenger jeg kommer), men områdene får du ikke være i lenge.

Lenke til kommentar
Faen er pc versjonen. Må jeg børste fram min xbox360 med elendig kontroll og elendig grafikk ufff. Og betal for et spill gud.

Og der måtte det komme et lysende eksempel på PC-gamere jeg misliker noe voldsomt: en som klager på konsollenes håndkontroll og grafikk, og som selvsagt piratkopierer spill :thumbdown:

 

Uansett bra at konsollene får dette spillet, kommer i hvertfall til å selge millioner!

Lenke til kommentar
Hater det triste faktumet at vi ikke får se dette på pc..
Hadde aldri funka, spillet er laget med tanke på konsoll hvis man ser på de repetive angrepene. På PC har man jo Jedi Knight spillene hvor man virkelig kan beherske kampteknikkene. Så skjønner hvorfor dem skippa PC og ga blaffen i multiplayer i det spillet her.
Agreed. Ble virkelig skuffet over kampsystemet, lasersverdet (lyssabel høres teit ut) oppfører seg jo som et glødende balltre!

 

Anbefaler å ta en titt på Gametrailers anmeldelse, som ga det 6,9 (og de er snille), noe jeg syns er en mye mer passende karakter. Har dog ikke spillt hele spillet, bare demoen. Ikke det at jeg planlegger å kjøpe det. :roll:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...