Gå til innhold

Får ikke spillt C&C Generals online..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg logger meg på C&C Generals online, kan jeg velge mellom Coustum Game og Quick Game. Quick game funker helt fint, mne hvis jeg joiner custom game går det ikke ann og joine no game. Når jeg prøver og joine kommer denne feilmeldingen "Connection Faild - Server is running diffrent version" eller no husker ikke ordrett.. men jeg har jo nyeste verson.

 

Dette har jeg prøvd:

-patche på nytt

-innstalere C&C Generals på nytt

 

Noen som har no forslag til hva som kan være feil?

 

Takker for alle svar..

mvh

Joakim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer uansett hvilket game jeg prøver og joine.... tviler på at det er feil på alle verdens servere, fordi andre spiller der, men jeg får ikke joina..

Skrevet

Er det bare jeg som har dette problemet?

Uhørt...

dette er sykt irriterende.. det må jo være noen andre i norges land som har vært borti noe av det samme?

Skrevet

Jeg husker jeg fikk den feilen når jeg prøvde en warez versjon, så spørsmålet blir; har du en kopi eller lovlig versjon ?

Hvis du har en kopi har jeg svart på ditt spørsmål. Hvis du har en lovlig versjon, så har jeg ikke peiling på hva som kan være galt :-?

Skrevet

har testa begge deler.... men nå chatta jeg med en på chatten inne på generals online og han sa det kanskje var fordi jeg satt bak en routerswitch joa det er jo riktig. slik er internetten min kobla: Bredbånd modem--->Jensen fast ethernet hub 10/100mbps----- min og muttern sin pc..(det er 2 pcer altså som er plugga i huben).

 

Så babla han noe om og gå inn på huben for og finne ip'en til den. Hvordan gjør man det?

Han fikk meg også til og skrive "netstats -n" i command prompt.. da kom det opp noen iper og no greier uten at jeg ble no klokere?

Kan noen væresåsnill og hjelpe meg og forklare hva dette er eller om det kan løse problemet mitt?

Skrevet

tviler på om huben har ip.. men men.. hehe

uansett så burde da det der funke fint.. funker for meg.. jeg sitter bak ngt cisco routern.

Skrevet

Hjalp ikke så veldig mye, skjedde akurat det samma nå har jeg prøvd dette i tilegg til det jeg har prøvd før:

-disable firewall

-skifte ip

-plugge internett rett til pcen

-skifte nettverkskort.

 

Noen flere forslag? :grumpy:

Skrevet

Hmm, ser ikke ut som om EA har no godt svar på problemet mitt !!!

Det er dårlig ass, de burde virkelig klare og løse sånne problemer de har jo tross alt lagd spillet og jeg har betalt en halv 1000 lapp for det snufs.

Denne mailen sendte jeg til ea:

 

Hei...

Jeg har et problem med C&C Generals, Jeg får ikke spillt costum game.

Jeg logger meg inn på online og trykker costum game. Jeg kan chatte velge

"rom" men når jeg dobbelt klikker på et game kommer feil meldingen: "failed

to join - the game is a different version".

Jeg har oppgradert til nyeste verson, og jeg tviler på at det ikke er noen

andre i verden som har gjort det, så jeg tror det er no feil, men jeg klarer

 

ikke og finne ut hva. Quick Game funker derimot helt knirke fritt.

 

Dette har jeg prøvd for og løse problemet:

- Patch Generals på nytt(både auto download og jeg har prøvd og laste ned

patchen selv)

- Instalere C&C Generals på nytt.

- Disable Firewall

- Skifte Ip

- Plugge internett rett til pcen min(slik er internetten min kobla:

Bredbåndsmodem-->Jensen Fast Ethernet hub 10/100mbps-->Min og muttern sin

pc, vi har 2 pcer som står i hub'en)

- Skifte nettverkskort.

 

Jeg hadde vært veldig takknemlig om dere hadde en løsning på problemet..

 

Mvh

Joakim T

 

 

Og dette svaret fikk jeg:

Kan vel være at den du spiller mot ikke har oppgradert spillet sitt, og da

vil den ikke kune klare å joine...

 

men litt rart at folk som spiller online ikke har oppdatert sin generals

 

support

www.norge.ea.com

 

Assa LOL, for et svar, de burde klare bedre enn det.

 

Jeg sendte selvsagt tilbake og sa at det skjedde uasett hvilket game jeg joiner, og at jeg tviler på at ingen i verden har oppgradert til v1.4

 

men uansett hvis ea ikke klarer å si meg hvordan jeg skal løse dette problemet(eller at jeg finner det ut selv) er jo halva spill opplevelsen borte, jeg fikk jo ikke hva jeg betalte for. Har jeg rett på pengene tilbake eller no, altså produktet funker jo ikke som det skal.

Skrevet

joda dette kjenner jeg igjen!

 

jeg kan verken create eller joine jeg, får ikke kontakt med de/den andre spilleren.

kjenner flere som har det samme problemet, har også mailet ea norge:

 

 

svaret:

kan du sende meg en diaxfil ?

 

support

 

 

jeg gjorde d siden har jeg ikke hørt noe:/

Skrevet

Det var da en frekk tilbakemelding du fikk fra EA! :x Her har du et problem med spillet deres, og så skumleser de bare mailen og svarer dumt!

 

Jeg skal prøve å gi deg et tips: Kanskje ligger feilen i CDen. Gå til butikken du kjøpte Generals fra og forklar problemet ditt. De gir deg sikkert en ny kopi. La oss krysse fingrene for Joakim87, og håpe dette går bra! Lykke til! :smile:

Skrevet

Hadde du en warez-versjon før du installerte det originale? Da kan det hende at det ble liggende igjen noe rusk i mappen hvis du bare uninstallerte det og ikke slettet hele mappen før du installerte det originale.

Skrevet

Ja, jeg syntes også at det var et ekstremt dårlig svar av ea, hadde forventet bedre.

Men jeg har prøvd og instalere Generals på nytt med annen cd, det funket egentlig ikke no bedre akuratt samma problemet.

Jeg begynner og lure på om generals ikke fungerer ordentlig med noen av komponentene mine eller no? er dette mulig?

 

Foresten har jeg ikke hørt no mer fra ea.... virker egentlig som om de driter i det..

Skrevet
jeg har prøvd og instalere Generals på nytt med annen cd, det funket egentlig ikke no bedre akuratt samma problemet.

Auda! :(

 

Hvis det ikke fungerer å skifte CD er det nok ikke der feilen ligger. Det må være noe seriøst galt med hardwaren din! Få en kyndig til å undersøke PCen og alt som er tilkoblet den. Kanskje hjelper det å se problemet på nært hold? Hvis det fortsatt ikke virker må det være noe helt sprøtt med akkurat deg! Kanskje er du et offer for alkoholholdige EA-ansatte ved firmaets julemiddag som manglet noe å bruke fritiden sin på? :D

Skrevet

Etter alle de generals postene her på forumet, ser det ut som om det er et spill med relativt mange bugs....

Hvor skal jeg få tak i en pc kyndig person?

Men burde ikke ea klare og gi meg et svar på hva som kan være galt? Det burde jeg da egentlig ha krav på..

Har du no forslag på hva jeg burde skjekk i hardware'en min?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...