Gå til innhold

Resistance 2 Public BETA - signup!


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry you are not approved to participate in the Online Beta (yet)!

 

:thumbdown:

 

Når skrev du deg inn? Gjorde det selv i 5 tiden, og har ennå ikke fått noe svar. Tar det som ett godt tegn.

 

Det går fint å registrere seg på siden ved å følge linken i den første posten her. Jeg fikk også en melding på skjermen at jeg ville få mail hvis jeg kom med. (Noen mail har dog ikke kommet ennå). Derimot hvis man på den siden man har registrert seg på etterpå klikker på linken for info om betaen (øverst på siden), så kommer siden fram hvor det står "Sorry you are not approved osv..." Mer nøyaktig:

 

Sorry you are not approved to participate in the Online Beta (yet)!

 

Thank you for your interest in the online beta for Resistance 2, but this phase is only open to invited participants. Don’t despair. We will soon accept applications for players to participate in the Open Beta for Resistance 2 that will start later this year. Just check back here over the next couple months for information about and ultimately the chance to apply for the Open Beta.

 

Thanks for your interest,

 

Resistance 2 Beta Team

 

Litt forvirrende da det var mulig å registrere seg først. Vel vel.. vi får sjå.

Lenke til kommentar
Det heter tross alt Resistance 2. Fall of Man var undertittelen til det første spillet.

 

Du har selvfølgelig heilt rett :)

 

EDIT: Eg fikk også denne beklagelige meldingen om at eg ikkje var blitt med (enda).

 

Du får mail om du blir med så det er ikke vits å sjekke den siden der (99% sikker).

Lenke til kommentar

Til de som er med i betaen må signe up hvis de vil fortsette i Public fordi:

 

You knew it was coming…eventually. This weekend will mark the last time you can go a few competitive rounds or team up with your co-op buddies in the Resistance 2 private beta, as we’re taking down the servers on September 15 (the private beta forums will also be closing Monday). Both modes have made unbelievable strides since we put together the private beta build, thanks in large part to all of your great feedback. The amount of forum activity far exceeded our expectations. Feel free to keep posting ideas and suggestions—but not impressions of the private beta—in the regular MyRes forums.

 

And it’s not like Resistance 2 will be missing from your PS3 playlist for very long. We have the public beta starting in October, and then November 4 marks the game’s official release.

 

Thanks again for participating in the private beta. See you on the Resistance 2 frontlines this fall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...