Gå til innhold

Macgyver og overklokking


EC

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
macgyver hadde tilogmed klart det med en handlekurv fra rimi.

NEPPE! Umulig!

 

jess.. men hadde han hatt en fra Mega eller Spar så kanskje han hadde kommet over 9ghz.. hvem vet? MacGyver døde forresten i går.. :cry:

 

 

 

 

 

 

 

 

Nei da.. kødder bare :p

Det var kødd, ja. For MacGyver døde ikke i går, men for flere år siden, av overdose. Ja! Du leste riktig. Virker ikke som typen til det...

 

Det er ihvertfall det jeg har hørt..

Har dessverre ikke noe sted å vise til..

kona og dattera døde i ei bilulykke og tror jeg, det forklarer kanskje overdosen.

Lenke til kommentar
Tja, den var jo nesten like stor som den jeg leste på Screamforumet:

 

MacGyver kan lage en Boieng 747 i full størrelse av en skolisse og litt vann

 

Jeg lo så jeg datt i bakken da jeg leste det, og ler like godt enda. :lol:

Hahahaha! knekker! herregud så morsomt

 

..det var godt å se at "mista macgywa" var i live! yes! we love u man

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
MacGyver er kongen av oppfinnsomhet...

 

Gi gutten en bærepose, en penn og litt grus så har jo han en bombe!!!

Nei, det var avispapir, kalk og bensin såvidt jeg vet. Han lager sågar tre slike når han skal rømme fra en lufthangar i en episode der han blir låst inne på ett kaldt lager sammen med ei dame. (OK, jeg har sett nok MacGyver :dribble::p )

Lenke til kommentar

oooo bare kom over topicen...

 

Hva er det egentlig med denne kniven? Den er jo bra og alt, men hvorfor er det akkurat den sveitsiske hæren som har den beste kniven? Kan jo ikke si at sveits har utmerket seg når det gjelder krigføring!

 

Ville heller hatt en "american armyknife" elns.

 

they (sveits) had 500 years of democracy and peace, and what did that produce? The cuckoo clock. Orson Welles - The Third Man

 

Sveit fant op piken[Engelsk uttale] Sannsynligvis enda mer revolusjonerende en selvladermekanismen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

morsomt å se at den tråden fremdeles lever da... :p

 

Ville bare legge til at du får vite navnet til MacGyver i en episode hvor han blir "sendt tilbake" i tid og når han er der får han i oppdrag av en eller annen skikkelse å gi en beskjed til Angus MacGyver, senere innser han at det var til ham selv han skulle gi beskjeden (switched places elns.)....

 

Jeg garanterer ikke at disse opplysningene er korrekte, men jeg mener å erindre at det var slik det var.

 

Btw. en av mine favoritt-episoder er en av de første; når den AI-datamaskinen går amok og han driver å klatrer i lufteanlegg og lignende, minner på mange måter om dagslys (med Sylvester Stalone), eller kanskje det er dagslys som ligner?

 

God jul alle sammen :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...