Gå til innhold

Sniktitt: Borderlands (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg denne eg også, men no er det sagt, så moving on.. ;)

 

Ble litt glad inni meg då eg fann ut at co op split screen var mulig. I like! Har spelt gjennom Army Of Two og Gears Of War, så no er eg og min kompis stuck med Rainbow Six Vegas så lenge. Jaja, Bionic Commando Rearmed og Castle Crashers holder oss i ånde litt også, men vi foretrekker FPS merkelig nok.

Lenke til kommentar

Dette høres jo rent uanstendig morsomt ut.

 

På tide at noen tør å modernisere diabloklone-sjangeren med å gjøre selve kampdelen om til FPS - og da tenker jeg skikkelig FPS, ikke den typen liksom-FPS HG:L opererer med - i stedet for tredjepersons/isometrisk perspektiv og klikking på ting for å smekke dem.

Lenke til kommentar

Først fikk jeg litt Fallout 3-vibber, men etterhvert virker det jo som om dette vil være vidt forskjellig fra det spillet. Som jo er bra..

 

Kva klasse du vel å bruke, vil få innverknad på kor dyktig du er med forskjellige våpen. Grunnen til dette er at dei er laga prosedyrisk. Du har kanskje høyrt om prosedyrisk animasjon. Dette blir brukt i til dømes det komande spelet Spore, der alle skapningane du lagar får animasjonen sin og ganglaget skapt prosedyrisk. Teknologien bak reknar ut korleis ting vil fungere utifrå korleis dei er samansett.

Dette høres veldig stilig ut. Tenk om det vil komme så tydelig fram hvordan enkelt våpen funker på en gitt klasse (f.eks en Hunter med bazooka vil stå veldig ustødig, svaie fra side til side etc..) Hadde jo vært dritfett :woot:

 

Føler at utviklerne virkelig har noe på gang med dette konseptet fps/rpg. Hvis både Fallout og Borderlands klarer å formidle dette på en solid måte, går vi en særdeles lys spillfremtid i møte!

 

edit: Warthog der du kan bytte på å skyte/kjøre: awesome!! :grin:

Endret av TheParlourStrode
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...