r2d290 Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Hallo Bruker aMSN, og har gjort det en stund. For en god stund tilbake (lurer på om det var i forbindelse med oppgradering til nyeste ubuntu), sluttet det å blinke gult nederst på de forskjellige "vinduene" i verktøylinja nederst. Dette gjør at jeg ikke legger merke til at folk skriver beskjeder. Hvordan kan jeg fikse dette? Takk på forhånd
Marsan Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 (endret) Er det ikke GTK-tema som bestemmer dette? Edit: Har aldrig hatt blinking før jeg gikk over til nyeste amsn-versjonen men har også byttet GTK-tema. Endret 1. september 2008 av Marsan
jonnor Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Lite sannsynlig at GTK-tema påvirker amsn, med tanke på at amsn bruker Tk og ikke GTK ?
fluefiskern Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Mener det var problemer med eldre versjoner av amsn. om jeg ikke husker helt feil hadde jeg ikke blinking der jeg heller med nest siste versjon.
r2d290 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Skrevet 1. september 2008 Men jeg har nettop avinstallert gamle versjon, og installert nyeste. Hjalp ikke Hva er tk/tkg? er litt linux-noob
-Logos- Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 (endret) samme her med metacity. ikke compiz amsn v.0.97 Endret 1. september 2008 av mariunae
r2d290 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Skrevet 1. september 2008 0.97.2 jeg har Og heller ikke jeg har compiz...
MarkT Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Dette er vel noe libnotify eller guifications styrer, evt. noen innstillinger i aMsn? Ikke noe tema, eller vindusbehandler.
r2d290 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Skrevet 1. september 2008 Kan ikke si at jeg finner noen innstilling for dette i aMSN. Utover dette, er jeg såpass blank at alle hjelp å forslag er nyttige "libnotify" og "guifications" hva er dette?
-Logos- Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Fler som har problemer: https://bugs.launchpad.net/metacity/+bug/220555
sablabra Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg hadde også samme problem som deg. Min "løsning" ble å bytte til emesene. Etter min mening er emesene myyye bedre å bruke, så det er verdt å prøve det. Eneste ulempe kontra amsn er at du mangler blant annet støtte for å sende video/internettkamera.
r2d290 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Takker for alle svar Daser det ut til at det bør fungere om jeg skrur på compiz da Ja, får teste dette etter skolen
Demantios Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg hadde også samme problem som deg. Min "løsning" ble å bytte til emesene. Etter min mening er emesene myyye bedre å bruke, så det er verdt å prøve det. Eneste ulempe kontra amsn er at du mangler blant annet støtte for å sende video/internettkamera. Ikke bra nok. Jeg kommer aldri til å bytte til en klient uten camrecording
1915 Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 har du vurdert å prøve en annen msn klient ? pidgin eller emesene feks.
MarkT Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Nå er det så mange tråder hvor folk blir bedt om å bytte distro eller programmer pga problemer, kan dere heller ikke hjelpe med å løse problemet eller bare la være å svare, i stedet for å få folk til å bytte både det ene og det andre? Noen sliter med en distro, så blir det lagt fram "bytt til Ubuntu, bytt til Mint" osv. osv. Bør være en regel mot slike dårlige forslag til "løsninger"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå