Gå til innhold

Min kjære W810i har begynt og bugge seg


Pilot_

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Har i mange år nå hatt en W810i som har fungeret ypperlig og tålt mye juling. I tillegg er den enkel og grei, og perfekt til mitt bruk. Men nå har den begynt og surre litt. I dag fikk jeg beskjed om at jeg måtte slette meldinger, på grunn av at det var fullt. Jeg gjorde så, og har nå slettet absolutt ALT, men allikevel driver telefonen og maser om at den ennå er fullt og spør om jeg vil slette. Trykker jeg ja, får jeg opp mappene jeg kan slette fra, men alle er jo tomme. Uansett hva jeg gjør kommer bare beskjeden tilbake igjen, og jeg får trolig ikke inn meldinger som venter heller. Dermed haster dette igrunn litt.

 

Har prøvd og oppdatere via SE sin Update Service, siden jeg ikke har oppdatert programvaren på flere år. Men etter oppdatertingen, ser problemet fremdeles ut til å være der. Utrolig irriterende. Noen som har vært borti det samme, eller som eventuelt vet hva jeg skal gjøre? Må jeg gi opp denne telefonen?

 

Telefonen kan forøvrig fint brukes ellers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det problemet med min gamle K700 for noen år siden. Jeg var nødt til å slette en melding som var lagret på simkortet før den endelig gav seg med maset. Hadde ikke brukt opp minnet på simkortet, men det var ikke akkurat god plass. Trur jeg hadde 18 av 20 mulige (??) meldinger lagret på simkort eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...