-
Innlegg
342 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
232
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Innlegg skrevet av SprengeMobil
-
-
Radiokuk
-
Banner Lord_MV fordi han vil jukse i Monopol.
-
Banner Joking for å la meg gå hjem fra treninga med full blære.
-
75 127
-
-
Banner Joking for å ha utelatt et ord.
-
Banner Joking for å vise tunge og ha fingrene i ørene.
-
Banner Joking fordi han fortsetter å skrive om TNT BAND.
-
Harddisk
-
Ikke jeg.
Sjelden jeg spiller brettspill for tiden.
-
Ikke jeg, jeg har regissert noe.
Jeg har aldri sittet på med en søppelbil.
-
Ikke jeg.
Skulle ønske jeg så mer på Netflix for tiden.
-
Kjeksmoser
-
Jeg vil se en person som ikke finner påskeegget.
-
-
Dårlig Vane & A-Laget - Ikkje Invitert
-
Banner Joking for å skrive et dikt om heavyrock.
-
Banner Joking fordi han ikke skjønner noen ting.
-
Banner Joking fordi han kaller meg «han over».
-
Jeg har gjort det.
Jeg har aldri snakket i en walkie-talkie på jobb.
-
Ikke jeg, kommer hjem om 1 1/2 time.
Jeg har spist en halv wrap på Rema 1000 idag.
-
Røykvarsler
-
Hule
O
-
Nøyaktighet

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?
i Lekeplassen
Skrevet