-
Innlegg
342 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
232
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Innlegg skrevet av SprengeMobil
-
-
Schenker-container

-

Jeg vil se Big Sean live.
-
Banner Joking for han skjønner ingenting.
-
Avisspytter
-
Banner Joking fordi DeMørkeFrøene er lat.
-
Jeg spiser ikke fårekål, æsj!!
Sjelden jeg hører på NRK P13.
-
Ikke jeg.
Jeg har aldri vært på en Audi-forhandler.
-
Ikke jeg.
Skulle ønske snøen ikke var så skitten nå.
-
Jeg også.
Sjelden jeg handler på Obs!
-
Ikke jeg.
Skulle ønske jeg var på Biltema nå.
-
Ikke jeg heller.
Jeg har aldri tenkt å dusje med kaldt vann.
-
Angst
K
-
-
75 120
-
Nei, utdannelse må man ha, for å kunne noenting!
Klarer du deg uten tog?
-
Ikke jeg.
Jeg har tenkt å ha gym på skolen idag. Men idag skal klassekameraten min ikke tukle med treningsmusikken.

-
Ikke jeg.
Jeg har aldri gjemt meg i en Fretex-container.
-
Ikke jeg, jeg har ikke barn ennå.
Jeg har drukket O’boy fort i morges.
-
Bilknuser
-
75 122
-
Den klarer ikke jeg å finne. Noen andre må finne den.
:hrm:Jeg vil se verdens største videospill samling.
Kan ikke Mr-SG finne den videoen til James Charles nevnt ovenfor?
Jeg vil se nødbrems på Volvo lastebiler.
-
-
-
Europeisk

Nytt på Nytt leken
i Lekeplassen
Skrevet
Parkeringsbotbanneord - Når man får en skyhøy bot at du sier til parkeringsvakta "Parkeringbitch".
Terning
Solbrille
Karri
Banan
Brødrister
Netthandel