Gå til innhold

Home «garantert» ute i år (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare såvidt skrapet i overflaten av informasjonen som er lagt ut om Home. Jeg lurer på om noen vet hvor grensene går for funksjonen? Er det slik at det faktisk er en virtuell verden hvor du kan vandre rundt i utemiljøer, og således reise til andre spilleres hus? Som hadde vært åpne eller stengte alt ettersom spilleren var pålogget? Eller er mulighetene mye mer begrenset (du går ut døra og kommer til en slags hub)..?

Endret av TheParlourStrode
Lenke til kommentar

Får håpe det blir noe ekstra kult til oss Gran Turismo 5 (Prologue) spillere da :)

 

"Gran Turismo" kjøring på landeveier utenom racerbanen hadde jo vært gøy :p men det kan man jo nesten bare drømme om.

(GT= Lange, lange kjøreturer, ofte brukt om biler som er lagd for å være behagelig og kunne kjøre langt på en tank)

Lenke til kommentar

Haha....aner jeg et skitt nærmere et kunstig matrix som menneskeheten kan tilbringe mer og mer tid i? Uff nei....hvis vi får noe sånt med "viritual reality" utstyr så er menneskeheten dømt:/

 

Og nei, jeg ser ikke poenget med et mmo som er laget som et "virkelig" liv. Hvis du på død og liv vil snakke med vennene dine, KAN du jo gjøre det in real life. Du ser ikke meg der inne med det første tror jeg...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...