Gå til innhold

Gearbox med Halo 4? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må det absolutt være snakk om Halo 4 til neste Xbox? Kan det ikke være slik at det er Gearbox som lager det taktiske Halo spillet (i Ghost Recon stil) det har vært snakk om? Det passer jo bra med Gearbox sin erfaring med Brothers in Arms spillene. Ryktene sier vel fortsatt at det er Bungie som lager Halo 4.

 

Noen vil kalle det melking, men det er fortsatt en vei igjen før de når stadiet som Square Enix ligger på med Final Fantasy og Nintendo med Mario. Mange spill i en serie er ikke noe problem så lenge det er snakk om kvalitet. Er man ikke fan så spiller det ingen rolle uansett.

Lenke til kommentar
Skal Microsoft allerede "snart" slippe ut neste Xbox? Trist. Current-gen har jo akkurat startet!

Strengt tatt så er det jo snart tre år siden 360 ble lansert. Den første Xboxen varte i fire. Som mer PC-fokusert spiller skulle jeg gjerne sett at neste generasjon konsoller ikke drøyde altfor lenge med å komme ut. Da hadde vi kanskje fått slutt på at 360 og PS3 dikterer hvor god f.eks. grafikken, fysikken og AI-en skal være på PC.

Lenke til kommentar

Hvis dere spiller Halo3 på legendary, får dere se en lengre sluttfilm på slutten av spillet (etter rulleteksten).

 

Advarsel, spoiler:

Survival John and Cortana did in fact survive the explosion of Installation 04(II) in the remaining cargo portion of the Dawn, but it was nearly powerless and, without airlocks or a bridge, could not be properly navigated. Cortana, relieved that John survived, explained this to the Chief, and that it could take years before anyone could discover their distress signal. John stowed himself in a cryotube, at which point Cortana said "I'll miss you." John replied with, "Wake me...when you need me." After an unknown amount of time, the remainder of the Dawn drifted toward an unknown object, with planet wide city lights that formed the Marathon logo.

http://halo.wikia.com/wiki/Marathon_(video_game_series)

 

Så jeg vil tro at det er et hynt om et nytt Halo spill

Endret av Redusert
Lenke til kommentar
Nei nei nei, la Master Chief få hvile i fred, jeg orker ikke flere melkeprodukter iallefall ikke når det er en såpass bra trilogi.

 

Det er ikke melking hvis en eventuell firer kommer, så lenge spillet oser av kvalitet... Som egentlig alle de tre Halo-spillene har gjort. Jeg håper selvsagt på et nytt Halo-spill!

Lenke til kommentar

Som SirKenneth89 sa, det er ikke melking hvis de kan komme med et knallprodukt som kan være på den øvre delen av kvalitetsskalaen. Å fortsette Halo-historien, enten som the Arbiter, Master Chief eller en random marine er ett fett, men å fortsette den, det vet jeg ihvertfall jeg har lyst til! :)

Lenke til kommentar

Tror ikke Halo "4" hadde blitt noen stor suksess dersom dette er sant. Gearbox er nok flere lysår fra Bungies ferdigheter innen spillutvikling. At de konverterte Halo 1 fra xbox til PC sier ikke akkurat mye. Og det gjør heller ikke Brothers in Arms, når vi tross alt snakker om en av tidenes største spillserier.

Endret av Micern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skal Microsoft allerede "snart" slippe ut neste Xbox? Trist. Current-gen har jo akkurat startet!
Les artikkelen;

 

Dermed begynte man selvsagt å spekulere i hvorvidt Bungie ville lage det neste Halo-spillet (...)

 

Nå har det dukket opp nye rykter om denne saken, gjennom det amerikanske Xbox-magasinet.

 

I følge Joystiq tror de nemlig at Gearbox Software (som arbeider med et nytt Brothers in Arms, samt et massivt actionspill som heter Borderlands) er leid inn for å lage Halo 4, og at spillet er under utvikling for Microsofts neste konsoll.

 

Ikke spesiellt fast hold i noe av dette, og det går nok en stund før vi får se next-gen konsollene.

Lenke til kommentar
Om man har virkelig satt seg inn i Halo-universet med alle bøkene, bladene etc., kan man ikke si at man ikke ønsker en oppfølger.

 

Jo, man kan ønske seg Pre-quels istedet, som undertegnede gjør.

 

 

Det er ikke melking hvis en eventuell firer kommer, så lenge spillet oser av kvalitet

 

Si fra hvis jeg misforstår, er spillet bra, ikke melking.

Er det mindre bra, melking?

 

Jeg synes det bare vitner om at de ikke klarer å legge fra seg den historien de først begynte på, og det bruker veldig ofte å ende med en helt idiotiskt slutt på en i utgangs-punktet bra serie.

De kunne heller ha laget pre-quels med de første Spartanerne, Elite-Krigen, krigen på jorda eller Elitenes første møte med The Flood.

Mye mer spennende, og hadde vært mye mer utfyllende.

 

Selvfølgelig vet jeg ikke hva historien kommer til å bli i en evt. 4, men siden den omtales som nummer 4, antar jeg Master Chief i hovedrollen igjen, noe jeg synes blir dumt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...