Gå til innhold

HTCs nye: Bare se, ikke røre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en SmartPhone, ikke en PocketPC - derfor har den ikke trykkskjerm. Det er et ALTERNATIV til Diamond/Touch Pro for de som ikke trenger en pocketPC.

 

Synes snarere det er BRA at den ikke har trykkskjerm jeg, da har man noe å velge i!

Blir som å klage på at Sony Ericsson ikke har trykkskjerm på sin W902 når X1 har det :wallbash:

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Den så fantastisk lekker ut faktisk, den vil jeg veldig gjerne ha når den kommer. Trenger heller ikke TouchFlo, det trekker unødvendig mye ressurser og er tregt. Trykkskjerm er vel heller ikke veldig nødvendig når man har fulltastatur?

Jeg har en HTC touch som jeg bruker som arbeidstelefon (har forsøkt touch dual, med tastatur, den er enda bedre) MEN HTC S730 (som også er uten trykkfølsom skjerm) synes jeg er en rimelig unnskyld uttrykket ubrukelig telefon til det jeg bruker den til. Det går mye treigere på nett, da jeg ikke kan klikke akkurat på den lenken jeg vil, men må lete meg nedover med piltastene og å skrive inn ting som nettverksnøkler og lignende, der man må trykke ok ett par plasser og bytte vindu ett par plasser til, er himlande mye mer slitsomt med HTC730 enn med f.eks touch

Lenke til kommentar

HVA MED S730?? Virker som at HTC bare skyver den unna! Sendte en epost til de for et halvt år siden eller noe, fikk svar to måneder etterpå kanskje, at de ville ha serienummer og tredjepartsprogrammer osv.. og siden det har jeg ikke hørt noe mer.

 

-når kommer det en update til s730!??

Min har også slått sprekker rundt skruene på skjerm/keypad-delen av telefonen. PÅ ALLE FIRE HJØRNENE! (nei jeg har ikke mistet ned telefonen eller noe slikt). Vil si dette var et bomkjøp!

Lenke til kommentar
HVA MED S730?? Virker som at HTC bare skyver den unna! Sendte en epost til de for et halvt år siden eller noe, fikk svar to måneder etterpå kanskje, at de ville ha serienummer og tredjepartsprogrammer osv.. og siden det har jeg ikke hørt noe mer.

 

-når kommer det en update til s730!??

Min har også slått sprekker rundt skruene på skjerm/keypad-delen av telefonen. PÅ ALLE FIRE HJØRNENE! (nei jeg har ikke mistet ned telefonen eller noe slikt). Vil si dette var et bomkjøp!

 

Windows Mobile 6.1 er ventet til S730 i Oktober.

Lenke til kommentar
Denne fristet mye, så sant det ikke er samme deksel type som på Diamond som suger til seg fingermerker.. Den ser utrolig bra ut.. mye ram har den også, og jackplugg.. =)

Fingermerker er ett mindre problem på diamond, at du sliter vekk det glossye belegget i rekordfart, er i mine øyne mye værre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Er prinsipielt ikke så glad i touch skjermer, fordi de blir relativt fort ripete og fettete når man bruker dem.

Men, som vanlig har produsenten kuttet ut mye for å unngå å skape den perfekte mobil.

Her har de bl.a halvert rom størrelsen i forhold til touch pro, de har fjernet flash/led fotolys, de har satt inn ett mye mindre batteri enn touch pro, man har windows standard isteden for professional (hva enn forskjellen er...?, man har valgt et mindre keyboard, 4 raders kontra 5 raders som i praksis må bety mindre knapper som er tettere plassert, VGA oppløsningen er borte...tja, det var vel alt?

I bytte for alt det over har vi fått numerisk tastatus på fronten og en 3,5 mm jack.

Trodde for eksempel at også htc skjønte at det var interresse for BÅDE fotolys og 3,5 mm jack, ikke velge enten/eller.

Forøvrig har de heller ikke fått på plass NFC, DVB-H, eller strekkodeleser (selv om dette kan åpnes for med å innstallere et program).

Virker fortsatt på meg som om de ikke VIL lansere en telefon som har alt, men gradvis lansere en og en telefon som de inkluderer en og en ny ting på.

Blir spennende å se hvem som først klarer å utvikle en telefon med bra design som har alt det som nevnt.

Lenke til kommentar
Ankh: Forskjellen på WM Professional og WM Standard er at Professional er trykkskjerm-utgaven. Standard er for telefoner uten trykkskjerm, mens Classic er for PDAer uten ringemulighet. :)

 

hurra for kompleksitet...

 

og hvem vil vedde på at wm pro koster ekstra? :roll:

 

og da fordi en ektra input driver har blitt pakket med i standard imaget...

 

hehe, får meg til å tenke på stormaskiner fra ibm som selges med fullt antall cpu osv, men hvor bare det antall som kunden har bestilt har blitt aktivisert. om kunden så vil ha mer datakraft så kan dem sende over en teknikker for å åpne opp maskina, slå over noen brytere og vips...

Lenke til kommentar
hurra for kompleksitet...

 

og hvem vil vedde på at wm pro koster ekstra? :roll:

 

og da fordi en ektra input driver har blitt pakket med i standard imaget...

 

hehe, får meg til å tenke på stormaskiner fra ibm som selges med fullt antall cpu osv, men hvor bare det antall som kunden har bestilt har blitt aktivisert. om kunden så vil ha mer datakraft så kan dem sende over en teknikker for å åpne opp maskina, slå over noen brytere og vips...

 

Det er nok litt mer enn en en ekstra input driver som er pakket med.

 

SDK for wm pro er på 450MB, mens standard er 210MB (Kilde). Det er lov til å ta av seg "alt microsoft gjør er for å tjene mere penger/ta over verden"-hatten en gang i blant.

 

Navngivingen er som den er pga av at den er bestemt av Microsofts markedsføringsavdelingen (som tydeligvis har klart å gjøre jobben sin, siden alle ønsker pro-utgaven selv om de ikke kjenner til hva pro egentlig er).

Lenke til kommentar

450MB?!

 

hmm, da var det noe mer ja...

 

om jeg skal gjette, active directory og exchange støtte? kanskje også mulighet for ipsec/vpn opp mot kontorets AD?

 

var nok en smule kjapp i svingen der ja.

 

men uansett en smule surt om en må plukke med alt det andre om en bare ønsker en WM telefon med trykkskjerm...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...