Gå til innhold

Her er Nokias to nye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
24 timer musikk spilling på en ladning hørtes jo knall ut
Tre år gamle W800i (fra Q3 2005) klarte 15 timer musikkavspilling med GSM-sender og 30 timer i MP3-modus, så veldig imponerende er det ikke.

 

N85 virker lovende, men jeg må nok ha mer informasjon før jeg kan si at denne blir et alternativ for meg.

 

jo jo, men av telefoner som jeg har hatt så er det ingen av de som holdt 24 timer i vanlig modus med musikk spilling.. Denne har ikke så stor skjerm som f.eks n95, går ut i fra 2.4".. Men der kan man ikke spille musikk så lenge på en ladning, det er værtfall sikkert..

Lenke til kommentar
jo jo, men av telefoner som jeg har hatt så er det ingen av de som holdt 24 timer i vanlig modus med musikk spilling..
Oppgitt spilletid er vel alltid i lab og uten bruk av skjerm. Denne har forresten samme skjerm som N95 (2.6") og litt mindre enn N95 8GB (2.8").

 

Nja, n85 har 2.6" ja, men n79 er jo som det står oppfølgeren til n78 som hadde 2.4". Har n79 økt til 2.6"?

 

Okei, vell.. Da var det ikke så veldig imponerende allikavel da.. håpte de skulle komme litt på riktig retning nå, med batteritiden.. jaja..

Lenke til kommentar

Amobil lager sikkert en sak av det snart, men her er ihvertfall den offisielle lanseringen: http://events.nokia.com/nseries_event/

 

N85 ser jo bare helt utrolig bra ut. AMOLED, alt av teknologi og en helt fantastisk batterilevetid på 363 timer standby, nesten 7 timer i samtale og max 30 timer musikkavspilling. Og den er bare 16mm tykk.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar
Bedre batteritid, bedre skjermer og mindre størrelse er ikke forbedring?

 

Jaja.

 

Fanboys altså, greit nok at SE aldri lager noe nytt, men en mobiltelefon på størrelse med en melkekartong som mangler blitz, touchskjerm og er laget i plast er knapt revolusjonerende, samme hvor lang batteritid den har.

Lenke til kommentar

Ingen har vel påstått at det er revolusjonerende, og hvorfor du trekker SE inn i debatten skjønner jeg heller ikke.

 

Mulig vi må vente noen år før mobiler blir bra nok for deg, men selv om disse ikke har mye nye funksjoner i forhold til tidligere er de klar evolusjon innenfor brukeropplevelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...