Gå til innhold

Nyheter i GTA IV for PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Replay-systemet er ingen nyhet, det har hatt vært i PC versjonene av alle GTA spillene siden GTA III.

F1 for å se de siste 30 sekundene.

F2 for å lagre replayen.

F3 for å se den lagrede replayen.

 

Hvordan ellers hadde folk lagd filmer som denne: http://www.youtube.com/watch?v=zVXzkES8DsM#

 

Spennende å kunne velge kamera vinkler og hva enn filtre måtte innebære.

Noen som vet hvordan system kravene blir?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
GTA 4 er rundet for lengst, men skal definitivt innvisteres (ja, kanskje til og med kjøpes - ikke laste ned). :)

 

Bedre grafikk høres gromt ut. Håper jeg får utnyttet maskinvaren min nå. :)

 

Jeg kommer til å laste den ned, på steam! :tease:

Lenke til kommentar
GTA 4 er rundet for lengst, men skal definitivt innvisteres (ja, kanskje til og med kjøpes - ikke laste ned). :)

 

Bedre grafikk høres gromt ut. Håper jeg får utnyttet maskinvaren min nå. :)

 

Jeg kommer til å laste den ned, på steam! :tease:

Samma. Håper for guds skuld at dei lanserer det på Steam samma dagen slek at ein slepp å rota rundt i butikkar og slekt. Tykkjast godt om Steam og har eit intenst hat for DVDar.

 

Kanskje eg slepp å installere crack også om eg må ty til DVD? *håpe*

Endret av Morghus
Lenke til kommentar

Hva var nytt.. Det er slik det alltid har vært.. siden GTA 3 har spillene kommet ut på PC ca 6-8 mnd etter konsollutgaven, den kommer med bedre grafikk og andre forbedringer. Og GTA er en serie spill som alltid har vært og alltid vil være bedre på PC enn på konsoll. PC har alltid bedre grafikk og bedre gameplay..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
Samma. Håper for guds skuld at dei lanserer det på Steam samma dagen slek at ein slepp å rota rundt i butikkar og slekt. Tykkjast godt om Steam og har eit intenst hat for DVDar.

 

Kanskje eg slepp å installere crack også om eg må ty til DVD? *håpe*

 

Ja tror det også selv, siden alle andre gta 4 spill er der :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle et spill være bedre på Windows enn på Linux dersom spillet lages til begge deler?

 

@ stigfjel; Linux er PC det også ;)

Ja, har jeg sagt noe annet? Mente selvfølgelig i forhold til GTA på konsoll. Vet utmerket godt at en GNU/Linux-maskin (Linux er bare kjernen) også er en PC.

 

Problemet med linux er ganske enkelt at det ikke finnes noen bra drivere for skjermkort, så det er svært vanskelig å få bra grafikk i spill. Men for all del, dagen vi får like bra støtte for grafikk i linux som i windows bytter jeg til linux uten tvil. :)

 

Gleder meg til GTAIV, men må nok oppgradere PCen litt først. Jaja, mat og et sted å bo er overvurdert. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...