Gå til innhold

Nytt kameramonster på vei fra LG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Moar picz plox :p

 

Ingen bilder tilgjenglige enda? Den hørtes jo ganske "morsom" ut.

 

 

Tro meg, dette har jeg MAST om. Såpass mye at jeg forventer en e-post med godsaker i løpet av dagen. LG kunne imidlertid ikke love meg noe 100%, da det kom litt som julekvelden på kjerringa at Mobilsiden.dk hadde blåst saken. :)

Lenke til kommentar

"LG har gått fra å produsere forholdsvis enkle telefoner, til å bli en av de mest interessante mobilprodusentene som finnes."

 

Som finnes, kløktig formulert. Forøvrig virker dette som en spennende mobil, men jeg blir sjelden overbevist av de endelige resultatene fra koreanerne.

Lenke til kommentar
Moar picz plox :p

 

Ingen bilder tilgjenglige enda? Den hørtes jo ganske "morsom" ut.

 

 

Tro meg, dette har jeg MAST om. Såpass mye at jeg forventer en e-post med godsaker i løpet av dagen. LG kunne imidlertid ikke love meg noe 100%, da det kom litt som julekvelden på kjerringa at Mobilsiden.dk hadde blåst saken. :)

 

Fått noen bilder nå?

 

Eventuelt flere tekniske detaljer? :)

Lenke til kommentar
Moar picz plox :p

 

Ingen bilder tilgjenglige enda? Den hørtes jo ganske "morsom" ut.

 

 

Tro meg, dette har jeg MAST om. Såpass mye at jeg forventer en e-post med godsaker i løpet av dagen. LG kunne imidlertid ikke love meg noe 100%, da det kom litt som julekvelden på kjerringa at Mobilsiden.dk hadde blåst saken. :)

 

Fått noen bilder nå?

 

Eventuelt flere tekniske detaljer? :)

 

 

Dessverre, det var visst ikke helt meningen at denne telefonen skulle bli kjent enda. :) Men har blitt lovet full dekning i løpet av ca ti dager.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...