Gå til innhold

Større Zune på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, WiFi-brikken i Zune brukes til å koble seg til trådløse nettverk. Hadde vært passe tåpelig med en WiFi-brikke kun for kommunikasjon mellom to spillere, da hadde blåtann vært mye greiere. Jeg har en Zune 80 og jeg elsker WiFi-funksjonen! Den er kjempebra. I Zune-programvaren kan man sette på f.eks. abonnere på podcasts, dra over musikk, bilder og video i synkroniseringsmapper, og så kan man trykke "Sync now" på Zune-en og den kobler seg til nettet og synkroniserer alt sammen trådløst. Veldig greit om du f.eks. ikke orker å rote fram kabelen, eller bare er hjemom en liten tur og føler for å få med deg det nyeste. Det er jo overhodet ikke nødvendig på noen måte, men en veldig fin attåtfunksjon. Tar dog litt mye strøm å synkronisere 1 GB videoer, fant jeg ut... :p

 

Jeg håper neste generasjons Zune kommer til Europa, for det er en fantastisk spiller. Men jeg begnner å bli utålmodig på de varslede spillene! Uten spill kan den jo ikke konkurrere fullt og helt mot iPod Classic..

Lenke til kommentar

Har selv en Zune 30 som jeg er svært fornøyd med. Som spiller føler jeg den har de funksjonene jeg trenger og litt til spesielt nå som du kan legge inn spill på den.

 

Den har likevel en stor svakhet og den er at den ikke kan synke med andre programmer enn Zune Media Player. Det har feks. problemer med å gjenkjenne enkelte album selv om tagsa er riktig. I tillegg er det noen store album som den kun åpner noe spor fra. Som feks. lydbøker med 30++ spor. Det beste av alt er at dette fungerer utmerket i Windows Media Player. For meg er det underlig at MS lager en mp3++spiller som ikke støtter MS eget mediaavspilligsprogram.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...