Gå til innhold

Britiske skoleuniformer får Ipod-lomme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

merker hva langtidsgenialiteten til ipod er, en universalkontakt som ikke har endret seg på 5 generasjoner med spillere eller der omkring.

 

og jeg gjetter meg til at den er under patent eller tilsvarende slik at creative og andre ikke kan putte en kompatibel kontakt i sine enheter.

 

mener på det er ett firma i østerrike som produserer en tskjorte med tilsvarende mulighet forøvrig...

Lenke til kommentar
Bruker vel dock connectoren, så jeg antar?

 

Hva med de stakkarene uten en Ipod da? Hva skal de gjøre?

Jeg synes det er idiotisk, egentlig. Nå går vel bare salget på Ipod opp :ermm:

Ipod er ett godt produkt, men ærlig talt...

 

Merk at det er butikk kjeden Marks & Spencer som lanserer denne uniformen. Ergo det er ikke en uniform foreldre får utdelt til ungene som standard. Skoleuniformer kjøpes av foreldre, og hvil de ha denne typen står de fritt til å kjøpe den til barna. Eller en av de mindre påkostede utgavene...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
MrLee: Var ikke hele poenget med å bruke skoleuniformer at en ikke skulle kunne skille ut fattige/rike barn utfra hvilke klær de går i? Virker jo litt mot sin hensikt å utstyre dem med alle mulige (potensielt dyre) gadgets da.

 

tingen er vel den at i kapitalismens påståtte effektivitets navn så kan en kjøpe uniformene fra en rekke produsenter.

 

ja, dem skal se like ut ved første øyekast. men du kan banne på at den merkelappen i nakken sier forskjellige ting utfra hvor mye foreldrene tjene i året osv...

 

uansett hvor mange systemer som blir laget for at vi mennesker skal være like, så finner vi nye måter å skille "oss" fra "dem"...

 

om jeg skal gjette så er det flokkdyr-instinktet som går til krig med frontallappen. for er det noe flokkdyr skal vite så er det hvem som er alfa.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...