Gå til innhold

Test ut ny Opera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bedre på alle måter er den nå i alle fall ikke.

9.5 fiksa en del javascript-feil, i tillegg til mange oppdateringer på IRC-klienten, default theme, mail og mye annet.

 

9.52 har så langt hadd flere stabilitetsoppdateringer [1], flash-avspillere (spesielt youtube embedded i forum)

fungerer nå, acrobat reader på windows-plugin har fått en feilfiks og det er gjort flere oppdateringer i UIet.

 

I tillegg skal det nevnes at jeg i forbindelse med 9.52 nå kan gå innpå nettbanken til skandibanken og routeren min sin webfrontend uten at opera kræsjer.

 

Så jo, jeg mener fortsatt at opera 9.5-serien og spesielt 9.52 er bedre på alle måter enn sine forgjengere.

 

 

 

[1] : Se changelogs hos desktopteam: http://my.opera.com/desktopteam/blog/

Lenke til kommentar

Ny artikkel for hver RC av en feilfiks nå? Da jeg så overskriften hadde jeg forventet et "ny" Opera, altså 9.6 eller noe slikt. Poenget mitt er at det er unødvendig med informasjon om prøveversjon av hver bugfiks, det er nok med artikkel når bugfiksen er klar. For å illustrere poenget tar jeg også Firefox:

2.0.0.11 RC

2.0.0.11

2.0.0.12 RC

2.0.0.12

Det er ikke nødvendig med artikkel om hver RC som er bare feilfiksing, om det derimot er nye funksjoner, f.eks. Firefox 3.1 RC eller Opera 9.6 RC så er det interessant.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg grenseløst over at den aldri skal huske de jævla https-sertifikatene. Den skal alltid spørre om jeg vil godta dette sertifikatet, jeg huker av for å huske det men nei nei. Veldig irriterende siden det skjer på banken min og en annen side.

Eg har same problemet i nettbanken min, og det er heilt klårt irriterande.

 

Dette, samt at det er enkelte nettsider som eg er nøydd til å gå over på Internet Explorer for å få brukt, er vel i grunnen dei einaste større manglane eg opplever med Opera (og sistnemnde er vel helst ikkje Opera si skuld, men mest dei som lagar nettsidene).

Lenke til kommentar

Er det slik som i Windows? At f.eks. YouTube-videoer har en tendens til å henge seg opp etter et par sekunder? De kunne vel ha fikset den buggen også, har eksistert lenge nok.

 

Windows-versjonen tenderer til å referere til to flashversjoner samtidig, og løses enkelt ved å fjerne den ene. To separate problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...