Gå til innhold

Anmeldelse: Madden NFL 09 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gledelig overraskelse å finne en anmeldelse av et Amerikansk fotball spill på gamer.no :)

 

Liker selv veldig godt Amerikansk fotball, men har ikke likt de siste års Madden noe særlig. Da har jeg hatt det mer morro med gamle ESPN NFL 2K5 og All Pro Football som leverer en bedre spillopplevelse selv om grafikken ikke er like god.

 

Jeg lasted ned demo av NCAA Football 09 tidligere i sommer og det imponerte ikke meg noe særlig. Noen av dere som har spillt det og kan sammenligne med Madden? Lest mye skryt av Madden i år, så kanskje jeg burde gi det en sjanse igjen... :hmm:

 

Som sagt, kjekt å se at gamer.no viser interesse for Amerikansk fotball :) Vil NFL Head Coach 09 som kommer ut i september bli anmeldt?

Lenke til kommentar
Hvordan kan man lære hvilke taktikker man skal bruke, dersom man aldri har spilt noe slikt før?

 

Husker jeg hadde madden 01 eller noe sånt, og det var nesten umulig å vinne/vite hva man skulle gjøre.

 

Det eksisterte da en hel del tutorials som lar deg se trekkene bli utført, og så øve på å utføre dem selv - iallefall i Madden 2004 eller 2005 eller hva det nå var jeg spilte sist.

 

Fint at dere vier spill som tar for seg sporter som ikke er så utbredt her til lands litt oppmerksomhet også. :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...