Gå til innhold

Her er Dells nye bedrifts-bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.dell.com/content/topics/topic.a...;l=en&s=gen

 

Her er en liten preview på precision 6400.....

Dual-core? No, YOU WANT quad-core processing power.

8GB memory limitation? Forget that, YOU WANT more.

Storage. A few hundred Gig? YOU WANT a Terabyte and RAID.

17" screen? Yes, but YOU WANT 100% Adobe color gamut RGBLED.

512MB of dedicated graphics memory? No, YOU WANT more.

..Følte meg noe manipulert av den produktsiden hos dell :!:

Lenke til kommentar
http://www.dell.com/content/topics/topic.a...;l=en&s=gen

 

Her er en liten preview på precision 6400.....

Dual-core? No, YOU WANT quad-core processing power.

8GB memory limitation? Forget that, YOU WANT more.

Storage. A few hundred Gig? YOU WANT a Terabyte and RAID.

17" screen? Yes, but YOU WANT 100% Adobe color gamut RGBLED.

512MB of dedicated graphics memory? No, YOU WANT more.

..Følte meg noe manipulert av den produktsiden hos dell :!:

 

Ja, men reklamen har jo rett...jeg VIL ha mer, men har jeg råd?

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst på Latitude 4200. Den er tynn, slank og direkte pen å se på. Tastaturet går helt ut i kantene, og maskinen veier nesten ingenting. Videre får man balyst tastatur og Latitude-ON som forbedrer batteritiden dramatisk. For ikke å snakke om den lekre finishen samt gode byggekvaliteten. Ser ut som skikkelige maskiner det der. Jeg blir nok nødt til å velge så lave spesifikasjoner som mulig da jeg ikke har alt for mye penger å rutte med. Hørtes også noget dyrt ut med SSD-disk. Men til gjengjeld er det jo mindre risiko for støtskader i maskinen. :-)

Lenke til kommentar
Får man bestilt disse som privatperson uten videre?

Det vet jeg ikke. Ville tro det skulle være mulig, men er slett ikke sikker. Kanskje man får kjøpt om man ringer. Har hvertfall hørt om kjøp av "bedriftstype Dell-pc" via telefon en gang i tiden. Men det finner man eventuelt ut av.

Lenke til kommentar
ville ikke hatt dell om jeg fikk det kastet etter meg. har hatt 1 stasjonær dell pc en gang. og det var nokk. hadde nokk problemer med den ;p

Typisk iq-død-isme.. Latitude serien til dell er faktisk svinbra. Det vil alltid være noe tull med en og annen maskin uansett produsent. For stasjonær pc egner dell seg mest til kontorer/bedrifter som ikke har tenkt å tukle med pc'n selv. Å dømme et helt firma nedenom og hjem på grunnlag av en maskin man hadde fra dem engang er nå litt vagt etter min mening.

 

Synd jeg akkurat har fått utlevert en Latitude D830. Vil ha den nye modellen!!! i SVART :love:

Lenke til kommentar
ville ikke hatt dell om jeg fikk det kastet etter meg. har hatt 1 stasjonær dell pc en gang. og det var nokk. hadde nokk problemer med den ;p

Vel, kan vel neppe bedømme hele Dell-merket på grunnlag av en problematisk maskin vel? Faren min har kjøpt en del Dell-maskiner opp gjennom årene, og alle har fungert ypperlig i mange år. Nå skal jeg være enig i at kvaliteten på de nyere maskinene, beregnet på forbrukermarkedet, kan være noe lav iforhold til hva man skulle ønske. Men her snakker vi altså om Dells tilbud til jobbmarkedet. God byggekvalitet kombinert med gode løsninger for kontorister som den nye Latitude-ON som lar en sjekke epost, chatte via IM, lese dokumenter med mer (og løsningen er sogar basert på Open-Suse til glede for alle Linux-fantaster). Ikke bare det, maskinen ser fordømt bra ut også.

 

Jeg blir litt oppgitt over folk som utbasunerer sitt hat eller sin misnøye mot Dell der de har sjansen. Det kan jo faktisk hende at de nye Latitude-modellene kan bli gode. Har du tenkt på det kanskje? At Dell har laget noen dårlige pc-er opp gjennom sin lange tilstedeværelse i markedet er det vel ingen tvil om. Men det har da så godt som alle de store PC-produsentene gjort. Bare se på de gamle Acer-bærbarene med dårlige skjermhengsler og ettergivende kabinetter på de bærbare. Ingen pc-produsenter er perfekte. Men Dell har da forbedret seg en del, spesielt med sine XPS-modeller som faktisk har gode kabinettløsninger på de stasjonære, og relativt bra utforming og kabinett på de bærbare.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...