Gå til innhold

Sniktitt: Sid Meier's Civilization IV: Colonization (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres unektelig moro ut :) Det originale Civilization er fortsatt det spillet jeg har brukt mest tid på, og det var ikke lite. Må nesten teste ut dette når det kommer. Hvis jeg husker rett var det originale colonization et spill jeg raskere ble lei av enn det originale civilization... noen som er enig/uenig?

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til dette.. Håper, som nevnt over, at noen av musikken kommer tilbake i oppusset form. Det hadde vært perfekt. :)

 

Jeg var redd for at man ville prøve å lage en civ4 i colon-drakt her, som en normal expansion, men fra screenshotsene og beskrivelsen ser det ut til å ligge tett opp til en skikkelig oppfølger/remake av Colonization. Dette blir helt klart noe som må skaffes. :)

 

Jeg lurer på om det blir som i det gamle spillet, at indianerne stjeler hestene til dragoonene om de routes. Det gir helt klart spillet noe ekstra, ved at indianerne begynner med dårlige, ubevæpnede krigere, og kriger seg til våpen og hester underveis.

Lenke til kommentar

Dette blir så utrolig bra! Jeg også håper mye av musikken i eneren kommer tilbake, for den ble man ganske avhengig av...

 

Hadde vert bedre med en ren Col2, men får håpe at denne er like bra og artig som "originalen" som i mine øyne var bedre enn Civ-serien.

 

Dette er en ren Colonization 2. Det har ingenting med Civilization 4 å gjøre. Eneste grunnen til at det står det i tittelen er for at folk skal kjøpe det, siden det ikke er så mange som har spilt originalen. Du verden hva de har gått glipp av om de ikke har det....

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...