Gå til innhold

Rimelig spillmaskin fra Zepto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen var jo ikke så gal :) Utseendet var rimelig kjipt syns jeg, men for all del de har hvertfall ikke juglet den til med pianolakk over alt og andre mistilpassede designelementer..! (så en aldeles kvalmende Toshiba på elkjøp for en stund siden.. :sick: )

Endret av stormx
Lenke til kommentar
kan ikke dy meg. hvorfor må zepto lage stygge maskiner?

 

Fordi de kjøper barebone løsninger fra Compal, MSI, Escgroup eller andre (jeg vet ikke hvor, men dette er noen av alternativene), og legger ikke mye penger i design.

 

Du skal ha litt volum for å kunne få laget maskinene helt etter egne designspesifikasjoner.

 

Samme gjør Multicom på sine.

Lenke til kommentar
Kun jeg så fant den sexy? :( Syns old school matt svart uten ekstre lys og dill og dall er win. Hater nye laptoper i fra de fleste.

 

jepp, får meg til å tenke på en thinkpad, eller kanskje 3000 serien til lenovo. helt rett fram uten pragende blå leds og lignende (uten at jeg helt vet hva for leds som står i dem indikatorlysa i hjørnet da).

 

hmm, er det perspektivet på bildet som er underlig eller bruker den 4:3 format på skjermen?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...