Gå til innhold

Kulturo: Batman soper inn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke rart at filmen har spilt inn så mye. Jeg tror at veldig mange så filmen første gang pga Heath Ledger og hans død og alt det der. Så fant de ut at filmen er steinbra på alle plan og spredte det derfor videre til venner. Er utrolig mange venner at meg som har sett filmen basert på det jeg sa til dem, og alle elsker den! Men igjen, filmen er utrolig bra. Har aldri sett så god skuespillerprestasjon som The Joker i denne filmen. Helt utrolig. Og manus er også svært bra med nyvendinger hele tiden. Når man tror at filmen er begynner å wrappe opp mot slutten så tar man grundig feil. Sånt liker jeg, at jeg kan bli overrasket flere ganger i løpet av samme film. Andre filmskapere burde ta inspirasjon fra denne filmen. Ikke spesielt mange spesialeffekter er det heller og de få som er, er utrolig godt lagd. Alt sånt spiller inn, ihvertfall for meg. Det oser kvalitet over alt. :)

Lenke til kommentar
Jeg må le litt: "Lås inn pengene dine du Nolan, det er nok lurest."

Hva mener dere med det? :wee:

 

Tja, å ha regissert den tredje mest innbringende filmen gjennom alle tider er helt sikkert ikke det verste for karrieren. Og hva betyr det? Penger så klart. Og hva gjør man hvis man har en haug med penger? Jo, man gjemmer de i madrassen, eller banken, alt ettersom=)

Endret av daubyj
Lenke til kommentar
Finnes det faktisk noen så likte den? :wow:

 

Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men dette er kanskje mest populære filmen på flere år. Så, nesten alle.

 

 

Har fått med meg det ;)

Men jeg synes at det er merkelig at så mange likte en så dårlig film som det:P

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...