Gå til innhold

Se video av HTC Dream


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett bort ifra pervo-pustingen til personen i videoen, så Android rimelig fint ut. Trykkskjermen derimot så helt ræva ut. Så ut som han måtte trykke både 2 og 3 ganger før den registrerte trykket.

Gleder meg til å teste Android. Hvis det er et mobilt operativsystem som kan denge iphone, så er det Android! :D

Lenke til kommentar
Jeg ser virkelig ikke hva som er bra med Android.

 

Ikke jeg heller, den kommer nok til å slite hardt når den skal hamle opp med iphone. Alt av slike sære ting som liksom skal hamle opp med noe som leder blir somregel totalt elendig.

Og nei, jeg er ikke appleentusiast. Har faktisk forhåpninger om at Android blir bra, siden jeg er lei apple og alt det styret de har med iphone.

Lenke til kommentar
Mannen i videoen har dårlig kondis...Gadd ikke å se hele pga pustinga hans. Btw, hvorfor har vi ikke slike mobiler i Norge?

 

Sist jeg sjekket, så fantes det noe som het "volum". Hva med å skru av lyden?

 

 

 

Men dette var jo rett og slett en elendig video. Vi kan jo ikke se hva menyene inneholder! Og jeg liker ikke selve designet på telefonen. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha en utsikkende, og seperat svulst under skjermen.

Lenke til kommentar

Den så helt rævva ut! Makan til dårlig design! Mulig at innholdet er bra, men hva er det med den klumpen som stikker ut på siden og som ser ut som den er klistra på i etterkant. Ser at det er ett par knapper der, men ser ikke helt poenget med å ha de med i det store og hele når du har ett helt jævla tastatur til å skyve ut uansett.

Lenke til kommentar

Samme form-faktor som Sidekick, typisk ungdomstelefon i USA. Om dette betyr at HTC bruker Android som OS for det yngre markedet, og fortsetter med WM for prof-markedet blir jo litt interessant å finne ut av etter hvert. Dette blir jo isåfall en direkte konkurrent til Sidekick og Nokia sin "Tube", og vil vel ha null og niks innvirkning på iPhone eller andre HTC-modeller.

Lenke til kommentar

Ånei ånei ånei!!!

Dette var skuffende!

Hvisdette er en reel video av ett ferdig utviklet produkt kommer HTC tl å brenne seg noe helt vannvittig på Android. Dette så rotete, uoversiktlig og gammel-dags ut. Telefonen så enda værre ut, noen her nevnte amerikanske SideKick, å ja dette ser billig og dårlig ut. Den hadde elendig touch sensitivitet, men vi får håpe mye forandrer seg til den blir sluppet på markedet. Foreløpig kan den hverken hamle opp med iPhone eller HTC's egen Touch serie.

Lenke til kommentar
Sett bort ifra pervo-pustingen til personen i videoen, så Android rimelig fint ut. Trykkskjermen derimot så helt ræva ut. Så ut som han måtte trykke både 2 og 3 ganger før den registrerte trykket.

Gleder meg til å teste Android. Hvis det er et mobilt operativsystem som kan denge iphone, så er det Android! :D

er usikker på hvor åpen android vil ende opp.

 

løsningen har store likheter med osx. ta en åpen kjerne, sleng ett lukket sett biblioteker oppå.

 

forøvrig er det grunderen bak sidekick som er primus motor. fyren har også fartstid fra apple. og android ligner stort på løsningen brukt i sidekick.

 

alt i alt undres jeg på om ikke dette er ett firma (android) som google skulle ha holdt seg for gode til å kjøpe...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...