Gå til innhold

Se LG og Nokias august-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

"trykkfølsom skjerm og en 2,4 tommer stor skjerm. Sistnevnte har en oppløsning på 240 x 320 punkter."

 

to skjermer eller bare dårlig i norsk? :p

Lenke til kommentar
Nokia goes walkman o.O

De så jo ut som sony ericsson jo. Håper ikke den neste n-mobilen ser ut som g900 også...

Hvilke briller bruker du? :shrug: 5220 likner ikke på noe som helst fra SE. Disse har forøvrig 3.5 jacks i motsetning til såkalte "walkmans" fra SE (mp3 spiller uten inngang for vanlige øretelefoner, go figure).
Lenke til kommentar
Nokia goes walkman o.O

De så jo ut som sony ericsson jo. Håper ikke den neste n-mobilen ser ut som g900 også...

Hvilke briller bruker du? :shrug: 5220 likner ikke på noe som helst fra SE. Disse har forøvrig 3.5 jacks i motsetning til såkalte "walkmans" fra SE (mp3 spiller uten inngang for vanlige øretelefoner, go figure).

 

http://images.gfx.no/504/504492/nokia_5320_side1.jpg

http://www.interstar.ua/mobile/img/phones/...ange_add_45.jpg

 

5220 hadde en viss likhet med den svart w880i, unntatt den merkelige formen.

Lenke til kommentar
Du seiler under ditt eget flagg her på forumet hva angår inngangene til SE, poe, spesielt lydinngangen. (finnes det ikke en avstemning angående dette her på forumet allerede forresten?)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=954898&hl=

 

Desverre ikke så mange stemmer, men tallene sier likevel sitt.

 

Hehe... Og hva mener du disse tallene skulle fortelle oss? Selvfølgelig har en felles plugg til alle funksjonene sine fordeler. Dette vet dere også, men dere klarer ikke innrømme dette.

Lenke til kommentar
Du seiler under ditt eget flagg her på forumet hva angår inngangene til SE, poe, spesielt lydinngangen. (finnes det ikke en avstemning angående dette her på forumet allerede forresten?)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=954898&hl=

 

Desverre ikke så mange stemmer, men tallene sier likevel sitt.

 

Hehe... Og hva mener du disse tallene skulle fortelle oss? Selvfølgelig har en felles plugg til alle funksjonene sine fordeler. Dette vet dere også, men dere klarer ikke innrømme dette.

OG da spør jeg: Hvilke fordeler? En plugg til lading og data, og en plugg til lyd, ikke en plugg til begge deler, og i hvert fall ikke den forferdelige porten til SE og nokia sin POP-port.

Lenke til kommentar
OG da spør jeg: Hvilke fordeler?

 

Tror jeg har beskrevet det før, men kan godt gjenta meg selv. En av fordelen er når jeg putter min SE i et MDS-65 høyttalersett. Da har jeg foruten en ypperlig musikkspiller og radio også et høyttalende handsfree sett med meget god lydkvalitet, samtidig som telefonen blir ladet. Dette gjøres meget enkelt med kun å klikke telefonen på plass. Hadde jeg har tre forskjellige plugger for dette, gjerne plassert rundt om kring på telefonen, så hadde jeg måttet fikle med masse ledninger og plugger. Ser du denne fordelene med en plugg for alle funksjoner?

Lenke til kommentar
OG da spør jeg: Hvilke fordeler?

 

Tror jeg har beskrevet det før, men kan godt gjenta meg selv. En av fordelen er når jeg putter min SE i et MDS-65 høyttalersett. Da har jeg foruten en ypperlig musikkspiller og radio også et høyttalende handsfree sett med meget god lydkvalitet, samtidig som telefonen blir ladet. Dette gjøres meget enkelt med kun å klikke telefonen på plass. Hadde jeg har tre forskjellige plugger for dette, gjerne plassert rundt om kring på telefonen, så hadde jeg måttet fikle med masse ledninger og plugger. Ser du denne fordelene med en plugg for alle funksjoner?

En jack plugg i bånn og en mini-usb i bånn, ikke atomfysikk.

Lenke til kommentar

Nope, jeg skjønere fortsatt ikke hva som er positivt ved å kun lade, eller kun ha i headset på en gang, eller ha en enorm plugg i bunn av telefonen.

 

Om to plugger står ved siden av hverandre, er det valdig lite vankselig å bare dytte telefonen ned på dem. Akkuratt det samme som om det skulle være en port.

 

Jeg får mer inntrykk av at du prøver å lage to plugger til et problem, enn å forsvare en plugg.

 

Standarder er ALLTID positivt, ikke en bedriten POP-port der kontakten detter ut bare du dytter litt på den.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Jeg får mer inntrykk av at du prøver å lage to plugger til et problem, enn å forsvare en plugg.

 

Hvor i alle dager har du dette fra? Jeg har da aldri påstått at det ikke er fordeler med 3,5mm jack? Jeg har da aldri påstått at det ikke er fordeler med standard usb? Men jeg klarer også å se fordelene med at en og samme plugg gjør flere ting...

Lenke til kommentar
Jeg får mer inntrykk av at du prøver å lage to plugger til et problem, enn å forsvare en plugg.

 

Hvor i alle dager har du dette fra? Jeg har da aldri påstått at det ikke er fordeler med 3,5mm jack? Jeg har da aldri påstått at det ikke er fordeler med standard usb? Men jeg klarer også å se fordelene med at en og samme plugg gjør flere ting...

Og hva kan en plugg gjøre som ikke to plugger ved siden av hverandre kan gjøre?

 

To plugger kan: Lade og overføre data, samtidig som man har i headset. Dette kan ikke en plugg, med mindre man bruker sånn stor klump.

To standard plugger er bra, en kabel for å koble til alle apparater, og en til å koble til hodetelefoner. STANDARD-plugger.

Lenke til kommentar
Og hva kan en plugg gjøre som ikke to plugger ved siden av hverandre kan gjøre?

 

Tipper du ikke klarer å se skogen for bare trær?

 

Kan du fortelle meg hvilke music-stand som har denne løsningen. Kan du fortelle meg hvilken telefon som har disse kontaktene i bunnen på siden av hverandre?

 

Klarer du ikke se at det også er fordeler med en kontakt for alt? Hvis svaret er nei på dette spørsmålet, så tror jeg du muligens har missforstått budskapet, og jeg råder deg til å lese gjennom postene mine en gang til...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...