Gå til innhold

Rimeligere Wind PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Webkameratet er en vits allerede, og mindre skjerm bør jo bety mindre pc. Utrolig bra :thumbup:

Dessverre samme chassiset på denne som på U100, så ikke noe mindre pc her nei :/

skuffende, da ender den vel sannsynligvis opp med en stor stygg kant kant skjermen... og sanne grufulle utseende som 90-tallets ambisjoner om bærbare... Jeg kan ikke fordra store kanter rundt skjermer.

Lenke til kommentar
Webkameratet er en vits allerede, <..>

Vits på hvilken måte?

 

Oppløsningen på webkameraet på U100 er jo over det dobbelte av det skjermen klarer å vise. Oppløsningen til U90 er nok til å fylle halve skjermen. Hovedbruksområdet til webkamera er videosamtaler på nett eller å lage youtube-videoer. Begge versjonene har nok i massevis oppløsning til det bruksområdet. Så jeg regner med det er andre ting enn oppløsning du kritiserer.

Lenke til kommentar
3g modem?

3g modem?

3g modem?

 

Nei, Nei, Nei. Hvorfor ikke?!

 

Alle som kjöper en bärbar med 8,9" skjerm kjöper den fordi den er liten og enkel å ta med.

Er ikke det den desidert störste gruppen av 3g bredbånd brukere?

 

Et 3g modem øker prisen med ca 1000kr, + at de fleste teleoperatører foretrekker å bundle med sitt USB modem :)

Lenke til kommentar
3g modem?

3g modem?

3g modem?

 

Nei, Nei, Nei. Hvorfor ikke?!

 

Alle som kjöper en bärbar med 8,9" skjerm kjöper den fordi den er liten og enkel å ta med.

Er ikke det den desidert störste gruppen av 3g bredbånd brukere?

 

Et 3g modem øker prisen med ca 1000kr, + at de fleste teleoperatører foretrekker å bundle med sitt USB modem :)

 

1000 kroner for innebygd modem? Kilde? Det høres lite sannsynlig ut for meg.

 

AtW

Lenke til kommentar
Så da er bare spørsmålet om eller når vi ser MSI wind i Norge.... Siden ACer og Asus allerede har sine nettboks i salg i godt kvanta..

 

For 800kr mer enn andre ultra-portable får du større skjerm, bedre tastatur-dimensjoner, samme vekt, nyeste prosessor, bra webcam, XP, 1gb minne (mulighet for 2gb), alt det samme som andre ultraportable, og ikke minst BT.

 

Å ha integrert BT er jo et must for slike nett-pcer, og det er synd at ikke flere har det. Da har man internett gjennom mobilen når en virkelig mått trenge det (selv om usb hadde vært en del bedre), man kan ha BT headset på bussen, fly etc, sende musikk til hjemmekinoen, og alt annet.

 

En kan lett oppgradere minnet etter hvert, og bytte ut til ssd når dette blir billigere. Har ingenting å utsette på denne maskinen, og den er verdt prisen! Men alle har jo sine behov..

 

Når det gjelder U90 så er jo dette bare tull! Denne har jo ikke mulighet til å konkurrere mot andre produsenter!

 

Skal hente min MSI Wind I DAG :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...