Gå til innhold

Bryt loven, få rabatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var jo ingen sak å dekryptere denne enkle algoritmen. Gå til siden, bruk ticket number:

 

4565789545621LOATHSOME3

 

Og få 20$ rabatt på et merkelig headset :)

 

Hehe. Ser ut til at du bare trenger et nummer etterfulgt av minst to bokstaver, og så et nummer til slutt. 123TE1 funker f.eks. :)

Lenke til kommentar
Smart, hodetelefoner som filtrere vekk alt fra ambulanser til påkjørte fotgjengere. :ermm:

Selvsagt, jeg har liten interesse av å høre bakgrunnslydene til personen jeg snakker med.

Tror nok Pusur missforstod litt. Du som bruker av headsettet får ikke filtrert bort noe lyd, er den du snakker med som får filtrert bort all lyden du som bruker headsettet har rundt deg ;)

 

Men genial kampanje egentlig, for man blir jo ikke oppfordret til å bryte loven, men heller det å få "hjelp" til å unngå å bryte loven igjen. For man betaler jo mer for boten enn rabatten er, så hjelper liteå bryte loven for å dra nytte av dette tilbudet ;)

Lenke til kommentar

Kan jo ikke bli stoppet, den oppfordrer jo ikke til å bryte loven. Er en prevantiv kampanje for å få folk til å slutte å bryte loven, ved å gi dem billige Jawbones. Men nå er det jo amerikanere det er snakk om, finnes vel de som er dumme nok til å bli tatt for å snakke i mobil kun for å få benyttet seg av tilbudet :roll:

Lenke til kommentar

Tar jeg ikke helt feil, er boten her i California $50 om man blir tatt for å snakke i telefonen uten handsfree når man kjører. Dette gjelder første gang man blir tatt, senere koster det langt mer. Sikkert derfor de markedsfører seg mot bilførere som har blitt tatt.

Lenke til kommentar
Tar jeg ikke helt feil, er boten her i California $50 om man blir tatt for å snakke i telefonen uten handsfree når man kjører. Dette gjelder første gang man blir tatt, senere koster det langt mer. Sikkert derfor de markedsfører seg mot bilførere som har blitt tatt.

Da hadde det smarteste vært å fått med staten på dette, og latt dem spytte inn de 30 dollarne ekstra, slik at man fikk hele boten i rabatt. Men om man dermed blir tatt for 2. gang så kunne boten eventuelt tredobles eller noe slikt. Men, dette måtte jo da kun gjelde for de som ble stoppet 1. gang i den perioden som kampanen varer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...