Gå til innhold

Piranha Bytes-rollespill får navn (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt skeptisk til Piranha Bytes etter at de ga ut Gothic 3 altfor tidlig. Spillet var rett og slett på et beta stadium på sitt beste.

Kommer nok til å kjøpe det, men venter nok på noen anmeldelser og eventuelt patcher først.

 

Problemet er ikke Piranha Bytes, men JoWood (som var utgiveren). Bare se på flere av titlene JoWood gir ut. De aller aller fleste er preget av bugs som i værste fall gjør det umulig å fullføre spillene. Det er JoWood som presser utviklerne, og jeg både håper og tror at med ny utgiver kan Piranha Bytes gjøre det store såfremt de får jobbe til de selv føler spillet er ferdig.

Lenke til kommentar
Synes ikke Gothic 3 var så dårlig jeg. Et av de bedre spill jeg har spillt. Ser fram til denne også. :thumbup:

Ditto. Var jo de heldige av oss som ikke møtte på noen store bugs, det eneste som irriterte meg var lange loadetider.

Samme her. Irriterende også med (nesten) uovervinnelig angrepsmønster fra villsvinene i starten, men det er kanskje litt voldsomt å kalle det en "bug". ;)

Lenke til kommentar
Samme her. Irriterende også med (nesten) uovervinnelig angrepsmønster fra villsvinene i starten, men det er kanskje litt voldsomt å kalle det en "bug". ;)

Hehe, det er en av de tingene jeg elsket/elsker med Gothic serien. At du hele tiden kan møte et eller annet uhumsk beist du på ingen måte kan ta, men som du kanskje med list kunne snike deg forbi på noe vis. Nå var jo villsvinene avsindig kjappe da, og heller ubalanserte mtp plassering, men på langt nær uholdbart.

Tror mitt mest intense spilløyeblikk var i Gothic II når jeg omtrent i starten løp laaaangt vekk og inn i hulen til et Schwarzer troll (spilte det på tysk ja :p), og klarte å snike meg forbi og stjele stashet uten å dø. Spill som e.g dungeon siege og oblivion vanilla er imho gørrkjedelige da du aldri får en plutselig utfordring.

 

Ah, the memories.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...