Gå til innhold

SQL Server 2008 ferdig utviklet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har beta-testet dette for en stund nå, og gleder meg til å få den endelige versjonen. Dette kombinert med Windows Server 2088 vil åpne en hel ny arena for bedrifter og "Enterprise Computing".

Syns det er kjipt å måtte vente helt til Windows Server 2088. Men i mellomtiden har man heldigvis Linux :tease:

Lenke til kommentar
Jeg har beta-testet dette for en stund nå, og gleder meg til å få den endelige versjonen. Dette kombinert med Windows Server 2088 vil åpne en hel ny arena for bedrifter og "Enterprise Computing".

Vel, 2008 server kan du få billig av meg, men må si at jeg ser frem til å prøve ut nye sql-server. Er storfornøyd med 2005, så satser på at dette blir minst like bra. Har aldri hatt problemer med 2005 server, det er bunnsolid.

 

Er selv linux-fantast, men må si at MySQL bare kan gå å legge seg, i forhold til Microsoft sql-server. MySQL er for webservere only, men det funker det til gjengjeld ytterst bra til. Sql-server er mer enn tabeller og databaser.. :)

Lenke til kommentar

Ja, MSSQL 2005 er et flott databaseserver som er helt overlegen i forhold til MySQL, både på ytelse, funksjonalitet, osv. Men du må kjøre den på Windows-plattformen (Server 2008) for å få den beste ut av det, akkurat som Oracle er best på Lunix/Unix-plattformen.

 

Jeg har jobbet med MSSQL helt siden ver. 7.0 langt tilbake i 90-årene, og må si at MSSQL 2005 var den beste av alle. Nå har jag beta-testet MSSQL 2008 i en stund og mener at den er enda bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...