Gå til innhold

Ny oppdatering gir raskere Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Under oppgradering av 2 stk iphones, så kræsjet den ene og måtte gjenopprettes i itunes for å så registreres som ny telefon da gjenoppretting ikke ville virke.

Får nå se om det er blitt noe kjappere system og om alle "hængs" og kræsj er borte.

Lenke til kommentar

Det er feil at folk med hackede telefoner får telefonen sin låst dersom de oppgraderer til 2.0.1. Sitter selv med en 1. generasjons 16 GB iPhone som har blitt opplåst med Pwnage og 2.0, og oppdaterte til 2.0.1 med iTunes istad og telefonen fungerer helt fint. Grunnen til det er at 2.0.1 ikke oppgraderer baseband, så det eneste negative som skjer er at man mister "jailbreaken", det vil si Cydia. Så for dere med "Pwned" 1. generasjons iPhone: Det er bare å oppdatere!

Lenke til kommentar
det eneste negative som skjer er at man mister "jailbreaken", det vil si Cydia. Så for dere med "Pwned" 1. generasjons iPhone: Det er bare å oppdatere!

De fleste vil vel kanskje påstå at det nettopp derfor er en god grunn til å vente.. til og med iPhone Dev selv sier jo det, så hva med om du bare roer litt ned med anbefalingen din som er basért på ditt ene tilfelle "som gikk bra"?

Lenke til kommentar
det eneste negative som skjer er at man mister "jailbreaken", det vil si Cydia. Så for dere med "Pwned" 1. generasjons iPhone: Det er bare å oppdatere!

De fleste vil vel kanskje påstå at det nettopp derfor er en god grunn til å vente.. til og med iPhone Dev selv sier jo det, så hva med om du bare roer litt ned med anbefalingen din som er basért på ditt ene tilfelle "som gikk bra"?

 

Jeg er helt rolig, jeg. Hvis noen syns det er viktigere å ha en jailbreaket telefon enn å oppdatere til 2.0.1, så får det være helt opp til dem, jeg sier jo ikke noe annet enn det. Anbefaler heller ikke å oppdatere, men for min del syns jeg at det var greit å gjøre med tanke på at en del bugs som har irritert meg har blitt fikset.

Lenke til kommentar

Fatter ikke denne iPhone og apple hypen, dette er jo et merke og en produkttankegang som er like usexy som Sinclair, Commodore, Atari sin på 70-80 tallet. Vi klager på MS pga deres markedsposisjon, men som prøver å tilpasse seg brukerne. Her har vi motsetningen - firmaet som prøver å tilpasse brukeren til seg...og vi kaller det brukervennlig?

 

Håper de snart tilpasser seg eller forsvinner

Lenke til kommentar
Fatter ikke denne iPhone og apple hypen, dette er jo et merke og en produkttankegang som er like usexy som Sinclair, Commodore, Atari sin på 70-80 tallet. Vi klager på MS pga deres markedsposisjon, men som prøver å tilpasse seg brukerne. Her har vi motsetningen - firmaet som prøver å tilpasse brukeren til seg...og vi kaller det brukervennlig?

 

Håper de snart tilpasser seg eller forsvinner

Håper da inderlig at iPhone og Apple representerer en "usexy" produkttankegang. Jeg kjøper nemlig Apple-produkt som de nyttegjenstandene de er, og ikke som sexobjekt. Jeg har kjøpt Apple-produkt nettopp fordi Apple er flinke til å lage produkt som er godt tilpasset, fleksible og pålitelige i forhold til mine behov, og det vil jeg med rette kalle for en brukervennlig produktfilosofi.

Apples vekst innen de fleste produktkategorier tyder på at de gjør mye riktig, og ikke forsvinner med det første. Det er bra, for vi trenger gode alternativ til både Microsoft og Nokia ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...