Gå til innhold

Ny operatør satser på kontantkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes det er litt ironisk at noen med en visjon om å være nytenkende som tilbyr mobiltelefoni kaller seg "Mobitalk"?

 

Det må være et av de kjedeligste navnene i bransjen - men bevares, mulig det funker, folk skal iallefall være rimelig tette for å ikke umiddelbart skjønne hva de driver med når de hører navnet. Kan kanskje bli spennende dette, men jeg blir ikke forbauset om de bare blir borte i løpet av et års tid.

Lenke til kommentar
Og jeg kan ikke forestille meg at teleoperatørene hadde tapt penger per samtale eller per sms med en sånn løsning heller. I hvert fall ikke siden nettverket allerede er utbygd.

 

Det er jo gratis å vedlikeholde et mobilnettverk. ;)

Eller å bygge ut med enda bedre dekning og 3,5G støtte over hele landet. Selv i de største byene er det ikke 3,5G over alt. Bor selv midt i Oslo, og har ikke 3,5G her....

Endret av Glofi
Lenke til kommentar
Og jeg kan ikke forestille meg at teleoperatørene hadde tapt penger per samtale eller per sms med en sånn løsning heller. I hvert fall ikke siden nettverket allerede er utbygd.

 

Det er jo gratis å vedlikeholde et mobilnettverk. ;)

Flere jeg kjenner sender mange 100 og noen mange 1000 meldinger hver dag. Skaler det opp med noen tusen kunder så tror jeg nok lett et nettverk skal veldikeholdes.

Lenke til kommentar
Flere jeg kjenner sender mange 100 og noen mange 1000 meldinger hver dag. Skaler det opp med noen tusen kunder så tror jeg nok lett et nettverk skal veldikeholdes.

Djuice nonstop for dere da.

 

Men jeg ønsker lykke til til Mobitalk men ut ifra hjemmesidene ser jeg ingenting nytt. Egentlig en ren talkmore kopi, og tydeligvis den eneste konkurranse fordelen til selskapet var visst at de var ifra Ålesund. Wow, da må det gå bra!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...