Gå til innhold

X-Fi får nye drivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, det tok sannelig sin tid! Creative er elendige på linux-drivere også. Jeg anbefaler alle til boikott! :) (Jeg har selv utelukkende brukt Creative-lydkort inntil jeg støtte på alle mulige slags driver-problemer med dem for ca. 2 år siden, men jeg har kjøpt mitt siste Creative-produkt inntil de skjerper seg på alle fronter.)

Lenke til kommentar

De beste lydkortene jeg har hatt har vært fra Creative. Dessverre har de ikke vært særlig brukbare med driverne som har fulgt med, og jeg har vært avhengig av drivere fra andre steder (kxproject i Windows, ALSA/OSS i linux). Når de i de siste årene har gjort livet surt for de som lager tredjepartsdrivere, er ikke Creative særlig interessant lenger.

Lenke til kommentar
De beste lydkortene jeg har hatt har vært fra Creative. Dessverre har de ikke vært særlig brukbare med driverne som har fulgt med, og jeg har vært avhengig av drivere fra andre steder (kxproject i Windows, ALSA/OSS i linux). Når de i de siste årene har gjort livet surt for de som lager tredjepartsdrivere, er ikke Creative særlig interessant lenger.

Samme her, men nå har jeg rett og slett gitt opp creative pga drivere. Og så savner jeg en god lydkort-test her på hw.no :)

Lenke til kommentar
De beste lydkortene jeg har hatt har vært fra Creative. Dessverre har de ikke vært særlig brukbare med driverne som har fulgt med, og jeg har vært avhengig av drivere fra andre steder (kxproject i Windows, ALSA/OSS i linux). Når de i de siste årene har gjort livet surt for de som lager tredjepartsdrivere, er ikke Creative særlig interessant lenger.

Amen!

 

Når skal slike hardware-produsenter skjønner at de bør konsentrere seg om å selge hardware, istedenfor å sitte og gnikke og gnu på buggy proprietære drivere og lukkede specs. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...