Gå til innhold

LG gliser, Motorola blør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er Apple en liten dråpe i havet...

Vil tro til og med SE selger flere ganger det Apple gjør her i verden.

Og det er godt å se at SE henger med...

Men seriøst, nesten 50% økning ho LG, regner med det er champis og kake der i gåren... med tanke på at de er såpass ny på mobilfronten i forhold til de andre...

Har egentlig sittet å håpe på at Prada kommer med Wifi snart, for da er denne telefonen en klar Iphone motstander...

 

Gleder meg også til å se nokia sin tutch telefon ;)

 

 

Motorola må begynne å tenke litt nå, de er trosalt veldig store i USA (er vel største konkurenten til AT & T (var vertfall det)Og de taper veldig mye nå...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Kunne dere også funnet ut hvor stor prosentandel av markedet de forskjellige produsentene har nå? :)

 

Det var i utgangspunktet meningen å ha dette med i artikkelen, men det viste seg vanskeligere enn forventet å finne nøyaktige tall. Vi kommer til å ha dette i bakhodet og heller komme tilbake med en oversikt når kvartals/halvårstallene har blitt skikkelig behandlet av markedsanalytikere rundt om i verden. Da får vi forhåpentligvis også med HTC, Apple og andre aktører som ikke er på topp 5-listen. :)

Lenke til kommentar
Satser på at SE selger lite pga de har så jævli gode mobiler så du ikke trenger kjøpe ny :innocent:

 

 

K750i og w810 er to SE mobiler jeg har vært fornøyd med ettersom jeg ikke trenger mange funksjoner.

 

 

SE selger vel lite siden de som eier en SE ikke trenger å kjøpe ny, siden det ikke er verdt det, med tanke på at SE ikke har kommet med noe nytt siden T68. Hehe.. Men greit, jeg skal holde lav profil nå, slik at jeg ikke starter en ny "SE Vs The rest of us" igjen..

 

Angående iPhone, så må vi huske at de kun har 1 modell. SE, Nokia, Samsung og LG har det tyvedobbelte.

Lenke til kommentar

største problemet med SE telefoner siste tiden, slik jeg ser det, er at dem ikke har kommet med en "har alt" telefon.

 

selv dem som blir markedsført som det mangler en eller annen ting vs visse andre modeller som SE selger.

 

med andre ord så blir en stående å måtte velge mellom to modeller med litt forskjellig innhold, helt til en konkurrent kommer med en telefon som har begge deler og litt til. og da blir valget enkelt.

 

og dette er fra en som har sverget til SE siden T610...

Lenke til kommentar

Vil nå også tro det har veldig mye med SE's utvalg av billigmodeller. De er det ikke mange av i forhold til f.eks Nokia. Og hvis vi tenker på utviklingen i mobilmarkeder så er det utviklingsland som vokser mest. Tror SE har muligheten til å komme sterkere tilbake.

Grunnen til at LG vokser noe så enormt må være de nyeste modellene Prada, Viewty... De har gjort mye rett i det siste. Husker LG mobilene for noen år tilbake. Det var elendige greier det.

Lenke til kommentar
SE har vel egentlig ikke kommet med noe spessielt siden k750 og w800 :ermm:

Litt merkelig når de har ett så stort firma som Sony i ryggen :hmm:

 

er vel nettopp derfor. en såpass stor skute som sony snur ikke på en femøring...

 

ikke det, tidligere sony jobbet gjerne mer som en flåte den som ett stort skip. faktisk såpass stor flåte at enkelte skip tok hverandre for å være fiender...

 

men nå har dem vel en amerikaner bak rattet og skal vel seile mer i en retning så...

Lenke til kommentar
SE har vel egentlig ikke kommet med noe spessielt siden k750 og w800 :ermm:

Litt merkelig når de har ett så stort firma som Sony i ryggen :hmm:

Ja, og all ære til LG for å lytte på forbrukerne og tilpasse seg deretter. SE virker helt fraværende her - f.eks det å tviholde på egen minnekortstandard, nekte å bruke 3,5 mm jack osv...

Lenke til kommentar
Av de fem største produsentene er det LG som er vinneren i andre kvartal, mens Motorola fortsetter å miste markedsandeler.

 

Les mer

 

Hei. Vil bare informere at til tross for Motorola sin nedgang er da fremdeles nr 3 (9,3%), like foran LG (9,1%). I denne artikkelen skriver dere at Moto er nede på 4. plass, noe som altså er direkte feil. :no:

Lenke til kommentar
Jeg trodde virkelig SE lå høyrer på denne listen. Oh well..er vel fordi vi er et av nabolandene :)

kommer an på hvordan du tenker, er ikke mye sverige igjen der nei... er meste japan der i gåren :p

 

Der tror jeg du tar fullstendig feil. Jeg mener å ha lest at SE-telefoner hovedsaklig blir utviklet i Sverige.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...