Gå til innhold

Demo: Legend: Hand of God (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hold dere langt unna dette.

 

Det er tragisk på alle mulige måter. Bare stemmene i spillet gir meg grøssninger. Karakteren du styrer har så dårlig voiceovers at det er tragisk, og i tillegg styrer du visstnok med en alv, som har dobbelt så dårlig stemme. Det høres ut som en eldre mann som prøver å snakke som en liten alv, det er forferdelig. Det her er ikke engang B-Spill, det er F.

Lenke til kommentar

Har prøvd fullversjonen - og må si at ingen kart-funksjon i spillet, samt faktisk helt elendig voiceacting (noe jeg sjelden legger så voldsomt merke til), lite oppfinnsomme skills/abilities (som Warrior / Villain var det ekstremt kjedelig, lite variasjon) så dette er nok ikke noe jeg kommer til å bruke så veldig mye mer tid på. Ganske så skuffet.

Lenke til kommentar

prøvde demoen... ble ikke så veldi engasjert att det gjorde noe, slåss senene var kule men var uoversiktlig... og hva er dette tullet med å plassere utsyret manuelt på figuren? Kan være kult hviis det IKKE er klumsete slik jeg føler det var her.. Men spillet har for all del potensial, pen og funksjonell grafikk er det også.

Men må kunne zoome ut mer, værste som er å miste kontrollen fordi man ikke kan zoome ut! Og stemmene var rett og slett bedritne.. stemmen til feen gjør att jeg sku ønske jeg hadde sånn elektrisk fluesmekker. zapzap mohaha...

 

Men blir spennende å lese omdømmet den får.

Lenke til kommentar
prøvde demoen... ble ikke så veldi engasjert att det gjorde noe, slåss senene var kule men var uoversiktlig... og hva er dette tullet med å plassere utsyret manuelt på figuren? Kan være kult hviis det IKKE er klumsete slik jeg føler det var her.. Men spillet har for all del potensial, pen og funksjonell grafikk er det også.

Men må kunne zoome ut mer, værste som er å miste kontrollen fordi man ikke kan zoome ut! Og stemmene var rett og slett bedritne.. stemmen til feen gjør att jeg sku ønske jeg hadde sånn elektrisk fluesmekker. zapzap mohaha...

 

Men blir spennende å lese omdømmet den får.

hvem? feen?

Lenke til kommentar

Kunne velge mellom sverd, brynje eller sko på etter et fullført oppdrag. Valgte sverd og gleden ble kort da det var for en annen klasse. Jeg byttet kriger personen til en magiker fordi rustningen aldri kunne bli bra nok. Elektrisitet+ magisk beskyttelse og bare iq ble spillet veldig kort. Kanskje like godt. Det durer

"I can't do that!" enda i øregangene mine.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...